| کد مطلب: ۱۰۶۰۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد

کار سردار آزمون در لورکوزن سخت شد | آقای گل مهاجم ایرانی را نیمکت‌نشین می‌کند؟

رسانه‌های آلمانی ادعا کرده‌اند نیکولاس فولکروگ، مهاجم ملی‌پوش تیم وردربرمن فاصله کمی تا پیوستن به باشگاه بایر لورکوزن دارد و اگر این اتفاق بیفتد، سردار آزمون برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیمش با مشکل مواجه خواهد شد.

کار سردار آزمون در لورکوزن سخت شد | آقای گل مهاجم ایرانی را نیمکت‌نشین می‌کند؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پاتریک شیک که بایر لورکوزن او را مهاجم اول خود می‌داند مدتها است با مصدومیتی شدید روبرو شده است. با اینکه او دیروز بخیه‌های زخم ناشی از عمل جراحی‌اش را باز کرد ولی تا بازگشت به میادین راه درازی در پیش دارد.

بایر لورکوزن به همین دلیل به دنبال تقویت خود در خط حمله است و به زودی سردار آزمون، مهاجم ایرانی لورکوزن، با رقبای جدیدی مواجه خواهد شد. اما امروز از آلمان خبر رسید که سردار در بازگشت به آلمان رقیبی سرسخت در مقابل خواهد داشت. کسی که فصل گذشته آقای گل بوندس‌لیگا شده است.

روزنامه آلمانی بیلد در گزارشی اختصاصی اعلام کرد نیکلاس فولکروگ، مهاجم ملی‌پوش آلمانی وردربرمن، که فصل گذشته با 16 گل زده آقای گل بوندس‌لیگا شده در یک قدمی لورکوزن قرار دارد.

در این گزارش اشاره شده که سیمون رولفس، مدیر ورزشی باشگاه، معتقد است لورکوزن نیازی مبرم به جذب یک مهاجم مرکزی ندارد و تیم می‌تواند با مهاجمان فعلی‌اش تا ماه اکتبر که پاتریک شیک برمی‌گردد ادامه دهد. اما ژابی آلونسو اصرار دارد که باید یک مهاجم مرکزی گلزن امسال تابستان به بازیکنان در اختیارش اضافه شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار