| کد مطلب: ۱۰۶۰۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد

چراغ سبز لاپورتا برای بازگشت پپ گواردیولا به بارسلونا

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه‌ای اعلام کرد: درهای بارسلونا همیشه به روی گواردیولا باز است و او هر زمان که خواست می‌تواند به خانه خودش بازگردد.

چراغ سبز لاپورتا برای بازگشت پپ گواردیولا به بارسلونا

به گزارش آرمان ملی آنلاین، به نظر می‌رسد که قضیه انتقال ایلکای گوندوگان از منچسترسیتی به بارسلونا، رابطه بین پپ گواردیولا و ژاوی را شکراب کرده است. دو بازیکن و مربی که در بارسلونا اسطوره هستند، حالا رابطه چندان خوبی ندارند.

گزارشگرخوان لاپورتا، رئیس بارسا، در این رابطه اشاره کرد که رابطه بد و خصمانه ای بین پپ گواردیولا و ژاوی وجود ندارد: «مشکلی بین این دو وجود ندارد و من اصلا مجبور نیستم وارد آن شوم. آنها دو اسطوره بزرگ بارسا و یک مرجع هستند. گاهی وقتی در مورد ژاوی حرف می زنیم، انگار طعنه ای به پپ می زنیم و برعکس اما این برداشت‌ها اشتباه است.»

گزارشگرلاپورتا ادامه داد: «من مجبور نیستم به عنوان یک میانجی عمل کنم، زیرا همیشه پیام رسان قربانی می شود. خیالم راحت است که با آنها صحبت کرده ام و هیچ مشکلی وجود ندارد. گواردیولا در بارسلونا رشد کرد و سپس به عنوان مربی همه چیز را برد. حالا نوبت ژاوی است که در بارسلونا به افتخارات زیادی برسد.»

گزارشگرلاپورتا در پاسخ به سوالی درباره بازگشت احتمالی پپ گواردیولا به بارسا در آینده گفت: «باید این موضوع را با پپ در میان بگذارید. ما با مربیگری ژاوی و کادرش روی ساختن یک تیم رقابتی متمرکز هستیم. درهای بارسا همیشه به روی پپ باز است.»

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار