| کد مطلب: ۱۰۶۰۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد

یک پرسپولیسی به تیم هوادار پیوست + عکس

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس و گل گهر سیرجان با قراردادی جدید به تیم هوادار پیوست؛ یونس شاکری مهاجم جدید هوادار مدتی مصدوم بود و فصل گذشته برخی از بازی‌های تیمش را از دست داده بود.

یک پرسپولیسی به تیم هوادار پیوست + عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین یونس شاکری که یکی از مهره‌های مدنظر هوادار تهران در نقل و انتقالات تابستانی بود و طی هفته‌های اخیر مذاکرات با او انجام شده و به توافق رسیده بود، قراردادش با این باشگاه تهرانی را رسمی کرد و پس از سه سال و نیم تیم خود را تغییر داد.

این مهاجم بلند قامت که تجربه حضور در پرسپولیس و شهرخودرو مشهد را هم دارد، در فصل گذشته لیگ برتر ۱۴ بار برای گل‌گهر سیرجان به میدان رفت که طی این مدت یک گل به ثمر رساند و یک سال قبل‌تر از آن هم که بخاطر مصدومیت فصل را از دست داد، فقط در چهار مسابقه استفاده شد و یک گل زد.

یونس شاکری 3

یونس شاکری که در سالیان اخیر برای تمام تیم‌های مشهدی(ابومسلم، سیاه جامگان و پدیده) و فجرسپاسی، پرسپولیس و گل‌گهر به میدان رفته، حالا تصمیم گرفت دوران جدیدی را با حضور در تیم هوادار تهران تجربه کند.

یونس شاکری 2

این مهاجم ۳۰ ساله بهترین فصل فوتبالی خود را در لیگ هجدهم همراه با پدیده مشهد پشت سر گذاشت که توانست ۱۰ گل در ۲۷ مسابقه لیگ برتر به ثمر رساند و یکی از بهترین گلزنان لقب بگیرد و حالا امیدوار است در هوادار تهران نیز شرایط خوبی داشته باشد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار