| کد مطلب: ۱۰۶۰۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد

ممکن است تراشتگن در بارسلونا نماند | جانشین دروازه‌بان آلمان در بارسا کیست؟

بارسلونا مذاکراتی را با مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی، برای امضای قرارداد جدید را آغاز کرده است.

ممکن است تراشتگن در بارسلونا نماند | جانشین دروازه‌بان آلمان در بارسا کیست؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، این ملی پوش آلمانی در سال 2014 به باشگاه بارسا پیوست و به یکی از مهره‌های اصلی این تیم تبدیل شده است. قهرمان لالیگا این دروازه بان را با مبلغ 12 میلیون یورو در آن زمان به خدمت گرفت.  قرارداد فعلی تراشتگن با این باشگاه در سال 2025 به پایان می‌رسد.

طبق گزارش روزنامه اسپانیایی مارکا، بارسلونا مذاکراتی را با مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی، برای امضای قرارداد جدید را آغاز کرده است.

به گزارش مارکا، بارسلونا مایل است تا قراردادی رسمی تا سال 2028 به این دروازه‌بان پیشنهاد دهد و امیدوار است که او دوران حرفه‌ای خود را در نوکمپ به پایان برساند.

تراشتگن اخیراً در فرم خوبی بوده و فصل قبلی لالیگا را با 26 کلین شیت از 38 بازی به پایان رساند. او همچنین برای اولین بار جام زامورا را به دست آورد. این جایزه به دروازه‌بانی که کمترین گل را در یک فصل دریافت کند تعلق می‌گیرد.

دروازه بان سابق بروسیا مونشن گلادباخ در 28 بازی خود در لیگ فقط 18 گل دریافت کرد. تراشتگن همچنین از ماندن در بارسلونا خوشحال است و روابط بین طرفین بسیار صمیمانه است. این نشریه اسپانیایی همچنین معتقد است که این بازیکن می‌تواند کاپیتان آینده بارسلونا شود.

گفته می شود تراشتگن شخصیت مهمی در رختکن است. این دروازه بان تا کنون 377 بازی برای باشگاه فعلی خود انجام داده و 157 کلین شیت در تمام بازی‌ها داشته است. او پنج بار قهرمان لالیگا شده و یک بار در طول اقامتش در اسپانیا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار