| کد مطلب: ۱۰۶۰۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد

زلزله در نیوکمپ | 8 بازیکن بارسلونا از این تیم جدا می‌شوند + اسامی بازیکنان

با اعلام ژاوی سرمربی بارسلونا 8 بازیکن این تیم باید از این باشگاه بزرگ جدا شوند و برای خود دنبال تیم تازه‌ای باشند؛ در این زمینه مسئولان باشگاه بارسلونا به سرمربی تیم تضمین‌های لازم را داده‌اند.

زلزله در نیوکمپ | 8 بازیکن بارسلونا از این تیم جدا می‌شوند + اسامی بازیکنان

به گزارش آرمان ملی آنلاین، دو روز پیش بود که رسانه های اسپانیایی نوشتند، ژاوی از روند خروجی های بارسا ناراضی است و از اینکه ممکن است هفته بعد با 39 بازیکن در تمرینات کار کند، گلایه دارد. بارسلونا دو خرید قطعی داشته و ویتور روکه نیز به زودی جذب می شود ولی هنوز وضعیت بازیکنان مازاد ژاوی و قرضی هایی که برگشته اند نامشخص است. 

طبق ادعای آاس، ژاوی پس از جلسه دیروز با آلِمانی از او قول گرفته که تا قبل از تور آمریکا تکلیف هشت بازیکن مازاد مشخص شود و آنها باید به دنبال تیمی دیگر برای خود باشند.

طبق این گزارش، کلمنت لنگله، سرجینیو دِست، نیکو گونزالس، کویادو، پابلو توره، فرانک کسیه، فران تورس و اریک گارسیا خروجی های قطعی بارسا هستند و تا 10 روز آینده آلِمانی باید مقصدی دیگر برایشان پیدا کند. اگر آنها تا قبل از تور آمریکا همچنان در بارسلونا باشند، با تیم سفر نخواهند کرد و باید انفرادی تمرین کنند تا وضعیتشان روشن شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار