| کد مطلب: ۱۰۶۰۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد

چرا رونالدو پلی استیشن بازی نمی‌کند؟

دیوگو ژوتا همبازی کریستیانو رونالو در تیم ملی پرتغال می‌گوید این ابرستاره پرتغالی اهل بازی ویدیویی نیست و هیچ وقت بازی نمی‌کند؛ دلیلش هم این است که نمی‌خواهد ببازد!

چرا رونالدو پلی استیشن بازی نمی‌کند؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، ژوتا خوره بازی فیفا است و حتی تیم خودش با عنوان "دیگو ژوتا ای‌اسپورتس" را هم درست کرده است. قدرت او در فیفا آن قدر زیاد است که سال 2021 مدت کوتاهی در جدول Ultimate Team Champions نفر اول شد و گاهی نیز با بازیکنان حرفه‌ای فیفا مسابقه می‌دهد.

وقتی از او پرسیده شد تا حالا با رونالدو فیفا بازی کرده یا نه؟ جواب داد: «فکر نمی‌کنم رونالدو هوادار بازی‌های ویدیویی باشد.» سوال بعدی این بود: این امکان وجود دارد که رونالدو فیفا بازی نکند اگر احتمال بدهد که می‌بازد؟ ژوتا در جواب این پرسش هم گفت: «بله، دقیقا! او خیلی رقابت‌طلب است.»

آیا بازیکنی در لیورپول یا تیم‌های دیگر هست که بتواند مهاجم لیورپول و تیم ملی پرتغال را در بازی فیفا ببرد؟ «صادقانه بگویم، فکر نمی‌کنم. من موقع قرنطینه کرونا با ترنت الکساندر آرنولد بازی کردم. من ولوز را برداشتم و او لیورپول را. من او را بردم. او امروز دیگر زیاد بازی نمی‌کند برای همین فکر نکنم کسی باشد که بتواند من را ببرد!»

ژوتا سه روز دیگر به اردوی پیش‌فصل لیورپول ملحق خواهد شد و سپس با قرمزها به سنگاپور سفر می‌کند تا در دو دیدار دوستانه با لستر و بایرن مونیخ روبرو شوند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار