| کد مطلب: ۱۰۶۰۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد

امباپه شایعه جدایی‌اش از پاریس را جدی‌تر از قبل کرد | اینجا خبری از توپ طلا نیست

کیلیان امباپه ستاره پی اس جی با صحبت‌هایی که در یک مصاحبه انجام داد شایعات مربوط به جدایی‌اش از این تیم را تقویت کرد. او به صراحت گفت که در پاریس سن ژرمن نمی‌تواند توپ طلا ببرد.

امباپه شایعه جدایی‌اش از پاریس را جدی‌تر از قبل کرد | اینجا خبری از توپ طلا نیست

به گزارش آرمان ملی آنلاین، کیلیان امباپه بر این باور است که بازی در لیگ فرانسه، قهرمانی که علاقه دیگران مانند لیگ برتر یا لالیگا را جلب نمی کند، به او در رای دادن به توپ طلا کمک نمی‌کند اما او امیدوار است روزی آن را به دست آورد.

او با عدم فعالسازی بند تمدید قراردادش تنها برای یک فصل دیگر در پاریس می‌ماند اما باشگاه در نظر دارد اگر او قراردادش را تمدید نکند در همین تابستان او را به فروش برساند.

امباپه در مصاحبه جدیدش درمورد شانس کسب توپ طلا گفت: "آیا مردم نمایش من را بی اهمیت جلوه می‌دهند؟ بله، اما در عین حال آنها را سرزنش نمی‌کنم. در فرانسه، مردم پیشرفت من را دیده‌اند، همیشه من را می‌بینند، آخر هفته در پاری سن ژرمن یا با تیم ملی. من سال ها گل های زیادی به ثمر رسانده ام. بنابراین، برای مردم، این در حال تبدیل شدن به چیزی عادی است. من هرگز از بی اهمیت بودن بازی‌هایم شکایت نکرده‌ام. فکر می کنم بازی برای پاری سن ژرمن کمک چندانی(برای به دست آوردن توپ طلا) نمی‌کند، زیرا پی‌اس‌جی تیمی است که آن تقسیم می کند."

خودم کارهای رونالدو را بی اهمیت می‌دانستم

من جوان هستم و خوش شانس بودم که چندی پیش، قبل از بازیگری، تماشاگر بودم. من خودم کارهایی که مسی انجام داد، کاری که کریستیانو رونالدو انجام داد و بازیکنان بزرگ انجام دادند را بی اهمیت جلوه دادم. ما در یک جامعه مصرفی زندگی می کنیم، در جامعه ای که تاکید می کند "این خوب است، اما دوباره آن را انجام دهید". و این واقعیت فکر می کنم بازی برای پاری سن ژرمن کمک زیادی نمی کند، بنابراین، البته، این شایعات را زیاد می‌کند، اما من اهمیتی نمی‌دهم، زیرا می‌دانم دارم چه کار می‌کنم و چگونه آن را انجام می‌دهم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار