| کد مطلب: ۱۰۶۰۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد

اصلی‌ترین گزینه جانشینی دخیا به منچستر نمی‌آید | تلاش بی حاصل شیاطین سرخ

سران باشگاه اینترمیلان یک بار دیگر پیشنهاد جذب آندره اونانا دروازه‌بان این تیم را از سوی منچستریونایتد رد کردند تا پروژه جذب اصلی‌ترین گزینه جانشینی دخیا دچار مشکل بزرگی شود.

اصلی‌ترین گزینه جانشینی دخیا به منچستر نمی‌آید | تلاش بی حاصل شیاطین سرخ

به گزارش آرمان ملی آنلاین اریک تن‌هاخ به مدیران اینتر اعلام کرده که اونانا گزینه اصلی او برای پر کردن جای داوید دخیاست که قراردادش با این باشگاه به پایان رسیده است. 

مدیران یونایتد بلافاصله مذاکرات با اینتر را آغاز کردند و از مدتی قبل به صورت مداوم با آنها در تماس هستند اما هنوز نتوانسته‌اند برای نهایی کردن این انتقال با مدیران این باشگاه به توافق برسند. 

دو روز قبل اعلام شد که یونایتد دومین پیشنهاد رسمی برای جذب این بازیکن را به مبلغ 50 میلیون یورو ارائه کرده و امیدوار است که این بار بتواند او را در آستانه آغاز تمرینات پیش فصل به خدمت بگیرد. 

اما حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبر داده که اینتر این پیشنهاد را هم رد کرده و معتقد است که این مبلغ برای به خدمت گرفتن ستاره این تیم در این پنجره نقل و انتقالاتی کافی نیست. 

منابع نزدیک به باشگاه اینتر مدعی شده‌اند که آنها حاضر هستند با افزایش پنج میلیون یورویی این مبلغ با جدایی اونانا و پیوستن او به منچستریونایتد موافقت کنند.

این در حالی است که این بازیکن شخصا با یونایتد به توافق رسیده و امیدوار است که بتواند بار دیگر تحت هدایت تن‌هاخ که سابقه همکاری با او در آژاکس را داشت بازی کند.

پاسخ منفی اینتر به این پیشنهاد باعث نگرانی و عصبانیت مدیران یونایتد شده، چرا که آنها امیدوار بودند که بتوانند با ارائه پیشنهاد 50 میلیون یورویی اینتر را راضی کنند و اونانا را هرچه زودتر به اولدترافورد منتقل کنند اما حالا این روند باید همچنان ادامه پیدا کند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار