| کد مطلب: ۱۰۶۰۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد

پادشاه در پارک دو پرنس تاجگذاری کرد | مربی ستاره در تیم ستارگان استارت زد

لوئیس انریکه به طور رسمی به عنوان سرمربی پاری سن ژرمن معرفی شد. پس از کش قوس‌های فراوان، بالاخره گزینه اصلی این تیم، با رفع موانع سرمربیگری پاری سن ژرمن را به عهده گرفت.

پادشاه در پارک دو پرنس تاجگذاری کرد | مربی ستاره در تیم ستارگان استارت زد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مدیران باشگاه پاری‌سن ژرمن پس از به بن‌بست خوردن مذاکرات خود با یولیان ناگلزمان، سرمربی پیشین بایرن مونیخ، دست از کار نکشیدند و بلافاصله با گزینه‌های دیگر وارد مذاکره شدند. در حالی که رسانه‌های مختلف از تیاگو موتا سرمربی بولونیا، میکل آرتتا سرمربی آرسنال، مارسلو گایاردو، سرمربی پیشین ریورپلاته، و سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، به عنوان گزینه‌های اصلی PSG یاد کرده بودند، دو هفته پیش با لوئیس انریکه به توافق دست یافتند.

نشریه فرانسوی «اکیپ» در این باره گزارش داد که مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، لوئیس انریکه را برای هدایت این تیم انتخاب کرده‌اند و سرمربی پیشین بارسلونا و تیم ملی فوتبال اسپانیا سرمربی بعدی پاریسی‌ها خواهد بود اما برای اعلام رسمی ابتدا نیاز بود تا پی اس جی با کریستوف گالتیه برای فسخ (با پرداخت 6 میلیون یورو) به توافق برسد و این مانع امروز برداشته شد. 

به گزارش "ورزش سه"، انریکه طی روزهای اخیر با سفر به پاریس مذاکرات خود را با سران پاری‌سن‌ژرمن پیش برد و ضمن بازدید از کمپ تمرینی جدید باشگاه در مورد خریدها و دستیاران خود نیز مشاوره‌هایی به باشگاه ارائه کرد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار