| کد مطلب: ۱۰۶۰۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد

یک قرارداد نجومی دیگر روی میز مدیران استقلال | جذب یک مدافع با 30 میلیارد تومان!

استقلال خواهان جذب سامان فلاح، مدافع تیم پیکان است، اما مبلغی که از این تیم درخواست شده، آنقدر است که این تیم را با چالش روبرو کند. به علاوه هنوز معلوم نیست این مبلغ برای صدور رضایتنامه است یا دستمزدی که خود بازیکن می‌خواهد.

یک قرارداد نجومی دیگر روی میز مدیران استقلال | جذب یک مدافع با 30 میلیارد تومان!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بهرام امیری معاون ورزشی باشگاه استقلال در هیاهوی انتقال بیرانوند درباره انتقال مدافع جوان پیکان به این تیم با قطعیت صحبت نکرد. سامان فلاح مدافع تیم پیکان که به تیم ملی هم دعوت شد فصل گذشته یکی از بهترین جوان های لیگ برتر بود و در نقل و انتقالات چند مشتری دست به نقد پیدا کرد. 

موضوع اما این است که سامان فلاح دو فصل دیگر با پیکان قرارداد دارد و همین باعث شده که انتقال به تیم دیگر منوط به رضایت باشگاه مبدا و پرداخت مبلغ مورد نظر آنها باشد. امیری درباره فلاح گفت:" 30 میلیارد خواسته اند. ما باید چکار کنیم؟" مشخص نیست مبلغی که امیری می گوید چیزی است که بازیکن از استقلال طلب کرده یا پولی است که باید برای آزادسازی فلاح بپردازند. با اینحال هرچه هست این مدافع برای پیوستن به استقلال باید رضایتنامه اش را بگیرد و به نظر این اتفاق به راحتی و بدون پرداخت مبلغی قابل توجه امکان پذیر نباشد. 

به گزارش "ورزش سه" این مدافع 22 ساله فصل گذشته در بیست و دو بازی برای پیکان به میدان رفت و یک گل هم به ثمر رساند. او عضو ثابت تیم زیر23 ایران هم هست.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار