| کد مطلب: ۱۰۶۰۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد

غیبت ستارگان در تمرین امروز پرسپولیس | چه بازیکنانی امروز به تمرین نخواهند آمد؟

اولین تمرین پیش فصل جدید باشگاه پرسپولیس امروز ساعت 18/30 آغاز خواهد شد. ممکن است در این تمرین تعدادی از بازیکنان غایب باشند که این موضوع یحیی گل محمدی را نگران کرده است.

غیبت ستارگان در تمرین امروز پرسپولیس | چه بازیکنانی امروز به تمرین نخواهند آمد؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، اگرچه باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که این تمرین پشت درهای بسته برگزار خواهد شد اما تحولات اخیر این باشگاه باعث شده تا این جلسه تمرینی از اهمیت بالایی برخوردار باشد و توجه هواداران از مقر باشگاه در خیابان سئول به محل تمرین در استادیوم کلاهدوز تغییر جهت داشته باشد.

اگرچه باشگاه پرسپولیس به تمام بازیکنان تحت قرارداد اعلام کرده که در این تمرین حاضر شوند اما ممکن است نفراتی در اولین تمرین غایب باشند که این موضوع بزرگترین نگرانی یحیی خواهد بود.

نکته مهم اینکه دو مربی برزیلی پرسپولیس در ایران حضور دارند اما نکته مهم مربوط به لوسادا است که هنوز خود را به مسئولان باشگاه پرسپولیس معرفی نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز سرخپوشان 18:30 برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود از ساعتی قبل بازیکنان و مربیان راهی تمرین شوند تا پیش فصل سرخپوشان رسما آغاز شود.

همچنین تعداد کثیری از بازیکنان تیم امید برای تمرینات پیش فصل دعوت شده‌اند تا تعداد بازیکنان برای تمرین به حالت مناسبی برسد.

نکته مهم اینکه لئاندرو پریرا هنوز برای تمرین فراخوانده نشده و گولسیانی هم در ایران حضور ندارد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار