| کد مطلب: ۱۰۵۹۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد

انتقال هری کین به بایرن مونیخ منتفی شد؟

بایرن مونیخ، قهرمان بلامنازع بوندس لیگا به شکل عجیبی همچنان به دنبال جذب هری کین، مهاجم تیم تاتنهام و تیم ملی فوتبال انگلیس است؛ با این حال سرمربی سابق تاتنهام معتقد است این مهاجم به آلمان نخواهد رفت.

انتقال هری کین به بایرن مونیخ منتفی شد؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین باشگاه بایرن مونیخ اولین پیشنهاد خود برای جذب هری کین با مبلغ 70 میلیون پوند را به تاتنهام ارائه کرد؛ با وجود رد این پیشنهاد به نظر می رسد که قهرمان بوندس لیگا نمی خواهد به راحتی بیخیال ملی پوش انگلیسی شود و در حال آماده کردن پیشنهادی جدید است.

کین هدف اول توماس توخل در نقل و انتقالات تابستانی است اما به گزارش تلگراف، بایرنی ها قصد دارند پیشنهاد خود را تا 90 میلیون پوند بالا ببرند. با این وجود گفته می شود که مهاجم تاتنهام برای بازی کردن در خارج از انگلیس برنامه ای ندارد.

هری ردنپ، سرمربی سابق تاتنهام، در گفت و گویی اخیر خود با بی بی سی به مورد فوق اشاره کرده و گفت: "مطمئنم که هری کین در تاتنهام می ماند. او در حال ساخت یک خانه جدید است و می خواهد اینجا بماند. خانواده برای کین از اهمیت بالایی برخوردار است و بنابراین به نظر می رسد که بایرن مونیخ شانسی برای جذب او نداشته باشد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار