| کد مطلب: ۱۰۵۹۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد

اینتر میلان بار دیگر به سراغ خریدهای گران قیمت می‌رود | تصمیم آبی‌های میلان برای جذب سه دروازه‌بان ستاره

هوگو لوریس، یان زومر و کیلور ناواس، سه گزینه اصلی اینترمیلان برای درون دروازه هستند. باید دید اینترمیلان با کدامیک از این سه نفر به توافق می‌رسد.

اینتر میلان بار دیگر به سراغ خریدهای گران قیمت می‌رود | تصمیم آبی‌های میلان برای جذب سه دروازه‌بان ستاره

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بعد از اینکه جدایی آندره اونانا گلر کامرونی تیم اینترمیلان در هفته‌های پیش رو قطعی شد، حالا مدیران اینترمیلان برای جانشین او گزینه‌های محدودی پیش روی خود می‌بینند.

قیمت مناسب، تجربه حضور در لیگ قهرمانان و شرایط جذب آسان، مواردی است که مدیران نراتزوری برای جذب گلر جدید روی آن تاکید دارند. مواردی که اینتر را به سه گزینه رسانده است؛ یان زومر، هوگو لوریس و کیلور ناواس.

در حال حاضر مطابق با ادهای توتومرکاتو، اینتر به جذب قرضی زومر از بایرن مونیخ نزدیک‌تر است تا خرید ناواس و لوریس که تا تابستان سال آینده با باشگاه‌های خود قرارداد دارند.

به گزارش "ورزش سه"، ناواس که به تازگی با پایان قرارداد قرضی از ناتینگهام فارست به پی‌اس‌جی بازگشته، با سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و عناوین متعدد دیگر، گزینه ایده‌آلی برای سران اینترمیلان به شمار می‌رود با این حال قیمت بالای این گلر باعث شده تا ترجیح اینتر به عقد قرارداد قرضی با زومری باشد که حالا با بازگشت نویر از مصدومیت باید نیمکت نشینی در بایرن مونیخ را در صورت باقی ماندن در آلیانر آرنا به جان بخرد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار