| کد مطلب: ۱۰۵۹۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد

پرونده امباپه و رئال مادرید دوباره به جریان افتاد | تاریخ مذاکرات چه زمانی خواهد بود؟

رئال مادرید بعد از کش و قوس‌های فراوانی که در مذاکرات و جلسات جذب امباپه داشت، می‌خواهد با آرامش و بدون عجله در این باره تصمیم بگیرد.

پرونده امباپه و رئال مادرید دوباره به جریان افتاد | تاریخ مذاکرات چه زمانی خواهد بود؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، باشگاه رئال مادرید سعی کرده درباره امباپه با آرامش دست به عمل بزند. درست است که شرایط تغییر کرده و این تغییر شگفتی بسیاری را به همراه داشته اما مدیران رئال مادرید همچنان بدون هیچ عجله و نگرانی خاصی به مسیری که درباره امباپه از پیش در نظر گرفته بوده‌اند ادامه می‌دهند. 

این موضوع درباره کارلو آنچلوتی هم کاملا صدق می‌کند. او به باشگاه اعلام کرده که تیمش نیاز به جذب مهاجم دارد اما اصراری روی جذب امباپه یا هر بازیکن دیگری ندارد. 

مدیران رئال معتقد هستند که روابط امباپه با پی اس جی یا هر باشگاه دیگری مشکل آنها نیست یا حداقل این چیزی است که آنها سعی در وانمود کردن به آن دارند. هنر مذاکره کردن چیزی است که آنها در آن مهارت دارند. 

آنها در تلاش هستند تا به همه نشان دهند که علی‌رغم جوی که ایجاد شده است، به خدمت گرفتن امباپه هیچ اجباری برای آنها نیست و مهم نیست که فشار رسانه‌ای در انتشار اطلاعات یا یادآوری علاقه این باشگاه به این مهاجم فرانسوی در چند سال اخیر تا چه حد افزایش پیدا کند. 

موضوعی که باعث ناراحتی مدیران رئال مادرید شده این است که همه درباره مذاکرات، جلسات، میزان پول پرداختی و حتی تاریخ نهایی شدن این انتقال صحبت می‌کنند و این موضوع باعث عصبی شدن و ایجاد اضطراب در هواداران می‌شود. 

به گزارش "ورزش سه"، این وضعیت در عین حال شرایطی را ایجاد می‌کند که به نظر برسد رئال مادرید اجباری در بحث خرید امباپه دارد، وضعیتی که پیش از این سه بار با آن روبرو شده‌اند اما دیگر حاضر به تکرار آن نیستند. 

موضع رئال مادرید در این وضعیت کاملا مشخص است و دوست ندارد هیچکس جایگاهی برایش تعیین کند. آنها باید این فرصت را داشته باشند که بتوانند تمامی جوانب انتقالی که چند صد میلیون یورو هزینه به همراه خواهد داشت را بررسی کنند. 

مارکا پیش از این هم تایید کرده بود که امباپه هنوز به وضوح نشان نداده که حاضر است از تمام مزایایی که در پی اس جی از آنها برخوردار است بگذرد. بنابراین اگر قرار است انتقالی در چند هفته پیش رو صورت بگیرد، چندان آسان نخواهد بود. 

رئال تاریخ اول ژانویه 2024 را در نظر دارد. رئال مادرید از آن زمان به بعد به حضور این مهاجم در برنابئو فکر خواهد کرد. آنها کاملا از این موضوع مطمئن هستند که نمی‌خواهند در این پنجره تابستانی اقدامی انجام دهند. 

مدیران رئال دیگر نمی‌خواهند بازی امباپه را بخورند. آنها باور دارند که داستان این بازیکن فقط متعلق به خودش نیست و هیچکس جرات ندارد که احتمال تمدید دوباره قرارداد او با پی اس جی را رد کند. تابستان بسیار طولانی است... برای همه. 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار