| کد مطلب: ۱۰۵۸۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد

جدایی پیروانی از پرسپولیس جدی شد؟

شایعاتی منتشر شده است که می‌گوید افشین پیروانی به دلیل فشارهایی که طی فصل پیشین متحمل شده، قصد استراحت و دنبال کردن کارهای شخصی‌اش را دارد.

جدایی پیروانی از پرسپولیس جدی شد؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، افشین پیروانی مدافع اسبق پرسپولیس و تیم ملی که بعد از دوران بازنشستگی در چند مرحله و در سمت‌های مختلف سرمربی و مربی و مدیر پرسپولیس بوده است، گفته می‌شود به واسطه فشار کاری و حواشی اخیر احتمالا در فصل آتی به استراحت بپردازد.

ایلنا نوشت؛ پیروانی که به عنوان مدیر تیم پرسپولیس از محبوبیت بالایی بین هواداران این تیم برخوردار است و به واسطه اقداماتی که برای دور نگه داشتن سرخ‌ها از حواشی‌ها دنبال کرده، همواره موردتوجه بوده، در این فصل و در شرایطی که سرخ‎ها موفق به کسب دو گانه قهرمانی شدند نیز فشار زیادی را متحمل شد.

او بارها به عنوان سرپرست سرخ‌ها در تلاش بود تا مقابل هجمه‌ها و حواشی شکل گرفته به دنبال احقاق حق این تیم باشد و اکنون اما گفته می‌شود قصد دارد برای فصل آتی از سمت خود کنار رفته و استراحت کند و بیزینیس شخصی‌اش را دنبال کند.

با این حال باید دید در روزهایی که هواداران پرسپولیس با عبور از چالش مدیرعاملی رضا درویش و ابقای وی، نگران وضعیت یحیی گل محمدی هستند، چه تصمیمی از سوی افشین پیروانی نیز گرفته خواهد شد و آیا مدافع اسبق سرخ‌ها کار را در بخش مدیریت تیم دنبال خواهد کرد یا تصمیم دیگری خواهد گرفت.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار