| کد مطلب: ۱۰۷۵۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد

گل‌محمدی باخت مقابل سپاهان را گردن باهویی و پورعلی گنجی انداخت!

​سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اختلاف بازی شاید یک گل نباید می‌بود و یک ضربه ایستگاهی سرنوشت بازی را رقم زد.

گل‌محمدی باخت مقابل سپاهان را گردن باهویی و پورعلی گنجی انداخت!

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از تسنیم، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد بازی پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر، اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی از طرف دو تیم بود. چند موقعیت خوب داشتیم که می‌توانستیم استفاده کنیم. تیم حریف در نیمه دوم شروع خوبی داشت و ما دقایقی را به حریف دادیم. در صحنه‌ای هم که سپاهان به گل رسید اصلاً خطا نبود و هیچ اتفاقی نیفتاد. داور خیلی راحت یک ایستگاهی به حریف داد و یک گل استثنایی هم زدند. اختلاف بازی شاید یک گل نباید می‌بود و یک کاشته سرنوشت بازی را رقم زد.

اختلاف 2 تیم فقط یک ضربه ایستگاهی است

وی ادامه داد: دو سه موقعیت خوب داشتیم و می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم. در شرایط سخت و در این جو بچه‌ها دویدند و مبارزه کردند، ولی اختلاف دو تیم فقط به خاطر یک کاشته بود که حریف توانست از آن به خوبی استفاده کند.

دو تیم برای اینکه گل اول را نخورند انرژی خود را روی دفاع می‌گذارند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به اینکه در نیمه اول دو تیم بسیار محتاط بازی کردند، گفت: طبیعی است، قدرت دو تیم و اینکه گل اول را نخورند بازیکنان را وادار می‌کند که محتاط‌تر بازی کنند و انرژی بیشتری روی دفاع بگذارند. فکر نمی‌کنم در این بازی‌ها بیشتر از دو سه موقعیت به وجود بیاید.

موجودی ما همین بود و به هر حال بچه‌ها هر کاری می‌توانستند انجام دادند

گل‌محمدی در واکنش به این پرسش که زور تیمش به سپاهان نرسیده یا مشکلاتی دیگر باعث عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس شده است،‌ گفت: ما چهار پنج بازیکن‌مان را از دست دادیم؛ پورعلی‌گنجی،‌ سلمانی، امیری آسیب دیدند و روز گذشته هم باهویی مصدوم شد. اینها بازیکنانی هستند که می‌توانستند به تیم‌مان در حمله کیفیت خوبی بدهند. موجودی ما همین بود و به هر حال بچه‌ها هر کاری می‌توانستند در زمین انجام دادند و از تمام توان‌شان استفاده کردند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار