| کد مطلب: ۱۰۷۱۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال

​تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی خود را برای تقابل با استقلال تاجیکستان آماده می‌کند که سرخپوشان برای این مسابقه وضعیت بهتری داشته و با یک چهره ویژه، به نوعی خطرناک‌تر شده‌اند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال

 در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تاجیکستان می‌رود. هر دو تیم انگیزه‌های ویژه و خاصی برای این دیدار دارند.

سرخپوشان کار خود را در این مسابقات را با شکست خانگی ۲ بر صفر مقابل النصر آغاز کردند و سپس توانستند در قطر الدحیل را با یک گل شکست دهند.

نماینده تاجیکستان هم توانست از الدحیل در بازی نخست یک امتیاز بگیرد تا نشان دهد حریف دست و پا بسته‌ای نیست و البته در بازی دوم با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.

حالا پرسپولیس برای اینکه بتواند شانس صعود خود را افزایش داده و خیالش را بابت صعود راحت‌ کند، به حفظ امتیازات این جدال نیاز مبرم دارد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی نسبت به دیدار قبلی خود در لیگ شرایط بهتری دارد چرا که دو بازیکن مصدوم این تیم بازگشته‌اند اما هنوز میلاد سرلک، وحید امیری، مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی مصدوم هستند.

خبر خوب اما برای گل‌محمدی و تیمش این است که مهدی ترابی توانست در هفته قبل در تمام تمرینات تیمی عملکرد خوبی داشته باشد و به کادر فنی نشان دهد که از آمادگی خوبی برخوردار است؛ چهره‌ای که برای تاجیک ها یک بازیکن ترسناک محسوب می‌شود. استقلال تاجیکستان که چهره ویژه لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ بود، در مرحله یک هشتم نهایی آن سال مقابل پرسپولیس قرار گرفت و توانست تا دقایق پایانی مقابل گل‌محمدی و شاگردانش مقاومت کند اما گل دقیقه ۹۰ ترابی با بغل پایی زیبا موجب شد تا آنها طعم شکست را بچشند.

با این توضیحات، نگاهی به ترکیب احتمالی سرخپوشان برای بازی با استقلال تاجیکستان انداخته‌ایم و باتوجه به حضور احتمالی ترابی و همچنین غیبت چند مصدوم، یحیی احتمالا تیم تحت هدایت خود را با ترکیب زیر راهی میدان خواهد کرد:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی، محمد عمری و شهاب زاهدی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار