| کد مطلب: ۱۱۴۱۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد

ترند پاییز ۲۰۲۴: پاییز امسال چه رنگی مد است؟

با رسیدن فصل پاییز، علاقه‌مندان به مد باید با رنگ‌های ترند پاییز 1403 آشنا شوند و بدانند چگونه این رنگ‌ها را در استایل خود به کار ببرند. در این مطلب دنیای مد به بررسی رنگ‌های ترند پاییز 1403 و نحوه استفاده از آن‌ها در استایل پاییزی خواهیم پرداخت.

ترند پاییز ۲۰۲۴: پاییز امسال چه رنگی مد است؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، ترند پاییز ۲۰۲۴: در دنیای امروز، توجه به مد و هماهنگی رنگ‌ها در استایل، نه تنها برای خانم‌ها بلکه برای آقایان نیز اهمیت زیادی پیدا کرده است. بسیاری از افراد تمایل دارند در هر فصل، از رنگ ‌های مد روز در لباس‌های خود استفاده کنند.

با رسیدن فصل پاییز، علاقه‌مندان به مد باید با رنگ‌های ترند پاییز 1403 آشنا شوند و بدانند چگونه این رنگ‌ها را در استایل خود به کار ببرند. در این مطلب دنیای مد به بررسی رنگ‌های ترند پاییز 1403 و نحوه استفاده از آن‌ها در استایل پاییزی خواهیم پرداخت.

رنگ‌های ترند پاییز 1403 از کجا میاد؟

جالب است بدانید که موسسه رنگ پنتون هر ساله یک پالت رنگی جدید را بر اساس رنگ‌هایی که انتظار می‌رود در نمایش‌های هفته مد نیویورک برای فصل‌های آینده دیده شوند، معرفی می‌ کند. این پیش‌بینی ‌ها بر اساس دانش و تجربه آن‌ها از مجموعه ‌هایی است که توسط طراحان برجسته ارائه می‌شود.

پاییز 1403 لباس چه رنگی بپوشیم؟

در فوریه گذشته، پنتون پالت رنگی خود را برای هفته مد پاییز نیویورک منتشر کرد و این رنگ‌ ها به عنوان ترند پاییز 1403 معرفی شدند که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

سفید قو

ترند پاییز ۲۰۲۴، امسال، رنگ سفید به دو شکل سفید درخشان و سفید روشن در ترندها دیده می‌شود. اما می‌توانید انتظار داشته باشید که سایه‌های سفید خامه‌ای نیز محبوب باشند. به نظر می‌رسد که بسیاری از زنان بالای 50 سال، بسته به رنگ پوست و مو، در این طیف ساده حس راحتی بیشتری خواهند داشت.

سبز روشن

در چند سال اخیر، سبز به یکی از رنگ‌های محبوب در دنیای مد تبدیل شده است؛ اما امسال شاهد سایه‌های خاکی‌تر و رنگدانه‌ای‌تر از این رنگ خواهیم بود. به طور خاص، رنگ‌هایی مانند سبز سرخسی، سبز برگ آرتیشو و خزه اسپانیایی در ترندها به چشم می خورند که بسیار هم طرفدار دارند.

با این حال، هر سایه‌ای از سبز که خاکی یا عمیقاً رنگدانه‌ای باشد، می‌تواند انتخابی عالی باشد و به شما اعتماد به نفس بدهد. خانم‌هایی که چشمان آبی یا قهوه‌ای دارند، معمولاً متوجه می‌شوند که رنگ سبز به زیبایی آن‌ها می‌افزاید.

استایل-پاییزی

خاکستری روشن یا تیره

شک نکنید که رنگ خاکستری هیچ‌گاه کسل‌کننده نیست. این رنگ می‌تواند بسیار غنی و طبیعی به نظر برسد، به ویژه زمانی که به عنوان پس ‌زمینه‌ای برای رنگ‌های زنده‌تر استفاده شود.

آبی باریتون

آبی باریتون یا همان سرمه‌ای، یکی از رنگ‌های پر طرفدار این فصل است. بسیاری از خانم‌ها به جای مشکی، سرمه‌ای را انتخاب می‌کنند، بنابراین احتمالاً این رنگ در پاییز 2024 در کمد لباس شما جای خواهد داشت. می‌توانید آن را به عنوان یک رنگ خنثی هم استفاده کنید یا به عنوان یکی از رنگ‌های اصلی استایل خود به کار ببرید. به طور خاص، آبی باریتون یک رنگ عمیق و کمی مرموز به نظر می‌رسد. این رنگ تیره به ویژه در پارچه‌هایی مانند ابریشم، ساتن، مخمل، پشم و ترمه، جلوه‌ای منحصر به فرد دارد.

آلو ایتالیایی

آلو ایتالیایی یک رنگ بنفش تیره است که در مرز رنگ شرابی قرار دارد. این رنگ همزمان هم ظریف و شیک و هم خاکی و طبیعی به نظر می‌رسد. ترکیب این رنگ با جین بسیار جذاب است، اما در کنار رنگ‌های سرمه‌ای، قهوه‌ای تیره، عاجی و خاکستری نیز جلوه‌ای زیبا خواهد داشت.

نکات مهم در انتخاب لباس پاییزه

ترند پاییز ۲۰۲۴، قبل از انتخاب استایل، پیشنهاد می شود که این نکات را هم در نظر بگیرید:

• طیف ‌های خاکی و طبیعی

قهوه‌ای، زیتونی، آجری، خردلی و بژ همچنان در دسته‌بندی محبوب ‌ترین رنگ‌ های پاییزی قرار دارند. این رنگ ‌ها به استایل حس طبیعت و آرامش می ‌بخشند و همیشه ترند بوده و هستند.

لباس-پاییز

• رنگ‌های تیره و کلاسیک

مشکی، سرمه‌ای، یشمی و زرشکی از بهترین انتخاب‌ها برای فصل سرد هستند. این رنگ‌ها استایل را باوقار و شیک نشان خواهند داد.

• رنگ‌های شاد و جسورانه

اگر دنبال استایلی پرانرژی و متفاوت هستید، رنگ‌ های قرمز، نارنجی و بنفش بهترین گزینه‌ها هستند. این رنگ‌ها باعث می شوند که چهره‌تان شاداب و پرانرژی به نظر برسد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار