| کد مطلب: ۱۱۴۱۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد

زمان پخش فصل سوم برنامه بگو بخند اعلام شد + ساعت و روزهای پخش

سومین فصل برنامه استعدادیابی «بگو بخند» بعد از دریافت ۱۱ هزار ویدیو، کار خود را برای این فصل آغاز کرد و پس از بررسی‌ها و راستی آزمایی‌های طولانی، در نهایت با ۸۰ گروه شامل ۳۰۰ شرکت‌کننده فصل جدید خود را به صورت رسمی شروع می‌کند.

زمان پخش فصل سوم برنامه بگو بخند اعلام شد + ساعت و روزهای پخش

به گزارش آرمان ملی آنلاین،   سومین فصل برنامه استعدادیابی «بگو بخند» با تهیه‌کنندگی مشترک روح‌الله رجبی و سیداحسان حسینی و میزبانی عبدالله روا، از چهارشنبه ۱۸ مهرماه ساعت ۲۱ به روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

این برنامه بعد از دریافت ۱۱ هزار ویدیو، کار خود را برای این فصل آغاز کرد و پس از بررسی‌ها و راستی آزمایی‌های طولانی، در نهایت با ۸۰ گروه شامل ۳۰۰ شرکت‌کننده فصل جدید خود را به صورت رسمی شروع می‌کند.

«بگو بخند» در رشته‌های مختلفی مانند تئاتر، شعر طنز و استندآپ برگزار می‌شود و داوران فصل گذشته یعنی نعیمه نظام‌دوست، شهرام شکیبا و شهاب عباسی در کنار نصرالله رادش، به عنوان داوران این فصل به رقابت‌ها می‌پردازند.

در این فصل تغییرات متعددی رخ داده است، از جمله افزایش تعداد آیتم‌ها و تنوع گسترده‌تری از شرکت‌کنندگان، به طوری که شرکت‌کنندگانی از کشورهای مختلفی همچون کره جنوبی، سنگال، نیجریه و افغانستان در سنین و زمینه‌های مختلف حضور خواهند داشت.

از ویژگی‌های دیگر این فصل می‌توان به حضور شرکت‌کنندگان دو فصل گذشته اشاره کرد که به عنوان بازیگران آیتم‌ها و همراستا ن با شرکت‌کنندگان این برنامه فعالیت خواهند کرد.

این برنامه از چهارشنبه ۱۸ مهرماه هر هفته سه شب، یعنی چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه، ساعت ۲۱ به روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت. «بگو بخند» به کارگردانی سیداحسان حسینی و با اجرای عبدالله روا، پس از گذشت دو فصل و پخش بیش از ۱۰۰ قسمت، اکنون در سومین فصل خود با ۵۰ قسمت به شبکه نسیم خواهد آمد.

منبع : نمناک

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار