| کد مطلب: ۱۱۳۹۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد

آرام جوینده رامین رضاییان را مسخره کرد؟ / پست جنجالی تشکر!

همسر سپهر حیدری در اینستاگرام نوشت: رامین عزیز نشون داد قلبش هنوز با پرسپولیسه!

آرام جوینده رامین رضاییان را مسخره کرد؟ / پست جنجالی تشکر!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، آرام جوینده، همسر سپهر حیدری درباره اشتباه رامین رضاییان نوشت: تبریک به هوادارا و کادرفنی و مخصوصا رامین عزیز که نشون داد قلبش هنوز با پرسپولیسه! برخی از کاربران اشاره کردند که خانم بلاگر قصد تمسخر رامین رضاییان را داشته است.

1

اشتباه رامین رضاییان چه بود؟

رامین رضاییان که پنالتی را به تیم سابقش و بازیکن پیشین استقلال سعید مهری داد، بلافاصله بعد از این اشتباه مهلک از زمین تعویض شد و جای خود را به بازیکن دیگری داد. جالب اینکه انتقال مهری به استقلال به شدت مورد انتقاد هواداران پرسپولیس قرار داشت، اما حالا او با گرفتن این پنالتی که روی مهارت فردی خودش بود، به محبوبیت باورنکردنی نزد پرسپولیسی‌ها رسیده است.

نکته جالب اینکه زدن ضربه پنالتی هم با حسین کنعانی بود که سابقه بازی در استقلال را دارد تا به این ترتیب سرنوشت دربی را سه یاغی تعیین کنند.

معذرت خواهی رامین رضاییان

رامین رضاییان که با خطای پنالتی در آخرین دقایق دربی، در شکست استقلال نقش داشت، با انتشار یک استوری از هواداران عذرخواهی کرد.

20813_856

آرام جوینده کیست؟

بیوگرافی آرام جوینده همسر سپهر حیدری بازیکن و مهاجم سابق تیم قرمز پوش پایتخت از فعالیتهای قابل توجه این چهره خبر می دهد. آرام جوینده متولد شهریور ماه دهه ۷۰ است که البته سال تولد خود را در صفحه اجتماعی اش قید نکرده است. این چهره که در سال ۹۶ با سپهر حیدری ازدواج کرد ماحصل ازدواجشان دو فرزند به نامهای دیاکو و آروکو است. 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار