| کد مطلب: ۱۱۳۸۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد

همه چیز درباره سریال جادوی سفید/ سریال جدید آیدا پناهنده

آیدا پناهنده سازنده سریال در انتهای شب یکی از موفق‌ترین سریال های نمایش خانگی یک سال اخیر که توانست توجه بسیاری از مخاطبان را جلب کند، این روزها در حال ساخت مینی سریال دیگری برای شبکه نمایش خانگی است.

همه چیز درباره سریال جادوی سفید/ سریال جدید آیدا پناهنده

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  سریال «جادوی سفید» به کارگردانی آیدا پناهنده با داستانی متفاوت است این سریال با بازی‌های درخشان بازیگران، توانسته توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.

معرفی بازیگران و عوامل سریال جادوی سفید آیدا پناهنده

آیدا پناهنده سازنده سریال در انتهای شب یکی از موفق‌ترین سریال های نمایش خانگی یک سال اخیر که توانست توجه بسیاری از مخاطبان را جلب کند، این روزها در حال ساخت مینی سریال دیگری برای شبکه نمایش خانگی است. در این سریال پارسا پیروزفر نقش اصلی را ایفا می کند، این سومین همکاری پارسا پیروزفر بعد از سریال در انتهای شب و فیلم سینمایی تی تی با آیدا پناهنده ‌است. در ادامه این بخش از نمناک به معرفی بازیگران و عوامل سریال جادوی سفید می پردازیم.

بازیگران سریال جادوی سفید

پارسا پیروزفر

علی شادمان

ندا جبرائیلی

پردیس پورعابدینی

پارسا پیروزفر در سریال جادوی سفید/عکس مریم رضوی

زمان پخش سریال جادوی سفید

زمان پخش سریال جادوی سفید مشخص نیست و گفته می شود سریال نیمه دوم سال۱۴۰۳جلوی دوربین می رود. پلتفرم پخش این سریال هنوز مشخص نیست.

خلاصه داستان سریال جادوی سفید

داستان سریال جادوی سفید به دوره قاجار و سال ۱۲۵۰ باز می گردد و چهار دهه را در بر می‌گیرد. برخی از لوکیشن‌ها این سریال در شهر شیراز است.

عوامل سریال جادوی سفید

کارگردان:آیدا پناهنده

تهیه کننده:محمد یمینی

تعداد قسمت های سریال جادوی سفید

این مینی‌سریال در ۸ قسمت تولید می‌شود و سازندگانش قصد دارند نسخه سینمایی آن را هم بسازند.

منبع : نمناک

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار