| کد مطلب: ۱۱۳۸۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد

نسبت فامیلی مجریان معروف صدواسیما/ این دو خواهر هستند!

در دنیای هنر چهره های سرشناسی وجود دارند که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند و مردم از نسبت آنها اطلاعی ندارند. مجریان و گویندگان خبر نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

نسبت فامیلی مجریان معروف صدواسیما/ این دو خواهر هستند!

به گزارش آرمان ملی آنلاین،   از میان مجریان با سابقه صدا و سیما دو چهره آشنا هستند که شاید افراد کمی هستند که از خواهر بودن این دو با هم خبر داشته باشند.

در دنیای هنر چهره های سرشناسی وجود دارند که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند و مردم از نسبت آنها اطلاعی ندارند. مجریان و گویندگان خبر نیز از این قاعده مستثنی نیستند و برخی از آنها با هم فامیلند. سوسن و سودابه حسنی دخت دو خواهر مجری معروف صداوسیمای ایران هستند که سالهاست در این عرصه فعالیت می کنند اما کمتر کسی از نسبت فامیلشان باخبر بوده است. در ادامه این بخش از نمناک تصویر ۲ مجری و گوینده خبری را مشاهده می کنید که با یکدیگر خواهرند و شباهت عجیبی به هم دارند.

نسبت سودابه حسنی دخت با سوسن حسنی دخت

سودابه حسنی دخت مجری با سابقه صدا و سیما است که کاردانی بی‌هوشی دارد، مدرک لیسانس را در رشته پرستاری گرفته و برای فوق‌لیسانس رشته روابط بین‌الملل را انتخاب کرده است. سودابه حسنی دخت چندی پیش با انتشار ویدیویی از صدا و سیما خداحافظی کرده است.

سوسن حسنی دخت خواهر سودابه حسنی دخت مجری خاطره انگیز دهه شصتی دارای مدرک کارشناسی مامایی و فوق لیسانس ژورنالیسم تلویزیونی است. خانم مجری چند سالی است که ازدواج کرده و یک دختر و پسر دارد.

سودابه-حسنی-دخت-و-سوسن-حسنی-دخت


 

منبع : نمناک

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار