| کد مطلب: ۱۱۳۷۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد

داستان فصل چهارم زخم کاری لو رفت/منتظر دوئل مالک و سمیرا باشید!

نویسنده سریال زخم کاری درباره پایان فصل سوم و احتمالات داستانی فصل بعد یادداشتی منتشر کرد.

داستان فصل چهارم زخم کاری لو رفت/منتظر دوئل مالک و سمیرا باشید!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، میلاد نجفی یکی از نویسندگان فیلم‌نامه «زخم کاری» با پایان فصل سوم این سریال نوشت:«...وقتی محمدحسین مهدویان پیشنهاد طراحی فیلم‌نامه فصل دوم «زخم کاری» رو داد، با حس عجیبی روبرو شدیم؛ حس ترس و اشتیاق. ترس از یک ریسک بزرگ و ازطرفی اشتیاق برای یک تجربه جذاب. این چالش اما محدود به یک دنباله‌سازی ساده نبود.

محمدحسین مهدویان اصولا در فیلم‌سازی آدمی جسور و تجربه‌گراست؛ که اگر غیر از این بود الان خبری از "آخرین روزهای زمستان"، "ایستاده در غبار"، "ماجرای نیم‌روز"، "زخم کاری" و... نبود. اون مارو با یک چالش مضاعف روبرو کرد؛ "تاکید بر نمایش‌نامه‌های شکسپیر". شاید اگر غیر از این بود همه ما توان طراحی‌ سناریوهای مختلفی برای ادامه مجموعه محبوب فیلیمو رو داشتیم اما تصمیم براین شد که درحد امکان روی این مسأله پافشاری کنیم.

نکته بعدی مربوط به حضور کم‌رنگ سوپرقهرمان قصه، یعنی "مالک" در فصل۲ بود. ما انتخاب کردیم که این چالش بزرگ رو تجربه کنیم. اما با شروع کار فصل۳ همه می‌دونستیم که چه چیزی درانتظار ماست. قصه سرراست، توجه به نقاط قوت و ضعف گذشته و قهرمان محبوبی که بازگشته. راستی غیراز جواد عزتی چند بازیگر ایرانی سراغ داریم که هم‌زمان ستاره فیلم‌های کمدی و آثار اجتماعی باشه؟

فصل سوم با هوش‌مندی محمدحسین مهدویان به نقطه‌ای که باید می‌رسید، رسید. این به معنای عاری از اشکال بودن کار ما نیست اما یادمون نره که درباره استانداردهای تولید سریال در ایران_باتمام محدودیت‌های محتوایی و تولیدی_ صحبت می‌کنیم.

قسمت پایانی فصل سوم "زخم کاری" نه یک پایان‌بندی، که کاشتی برای آینده بود. ریتم تند، موقعیت‌های درست، دیالوگ‌های گیرا، کاشت‌های به‌جا و البته آتش‌بازی جواد عزتی و رعنا آزادی‌ور‌.حالا و درپایان فصل۳، هلدینگ ریزآبادی خلوت‌ شده و بازی عوض شده. سمیرا با صورت خونی روی زمین افتاده، زخم خورده و رویاهایش نقش برآب شده. به نظر می‌رسد ضربات سهمگین مالک بد کینه‌ای در دل زن سابق‌اش کاشته. حالا باید دید که آیا سمیرا همان‌‌طور که به سیما گفت به قدر کافی خطرناک هست؟»

 

منبع : برترین ها

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار