| کد مطلب: ۱۱۳۴۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به دنیا آمدن نوزاد وحشتناک با دو سر و 8 پا!/ عکس

این اولین بار نیست که یک نوزاد عجیب الخلقه متولد می شود، اما این نوزاد عجیب الخلقه که به تازگی در کشور هند متولد شده دنیا را تکان داده است.

به دنیا آمدن نوزاد وحشتناک با دو سر و 8 پا!/ عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، تولد نوزادی عجیب الخلقه بازهم در هند، خبر داغ دیگری را ثبت کرد و در نهایت پزشکان مجبور شدند تا جزئیات تولد یک نوزاد عجیب با چهار پا، چهار دست و دو صورت را فاش کردند؛ البته این نوزاد متأسفانه ظرف چند ساعت در بیمارستان شهر سیتاپور واقع در ایالت اوتار پرادش درگذشت.

زنی به نام راما دوی (40) که اهل کره‌پوروا، روستای کیراتاپور است، اواخر یکشنبه شب شروع به تجربه درد زایمان کرد و پس از آن به سرعت به یک بیمارستان روستایی منتقل شد و حوالی ساعت 5 صبح نوزاد عجیب الخلقه ای را به دنیا آورد؛ وضعیت این کودک به شکلی بود که تمام اهالی روستا برای دیدن آن به بیمارستان هجوم آوردند.

Capture

کودکی که پنج ساعت پس از تولد فوت کرد، نمی‌توانست به‌ راحتی شیر بخورد یا شیر بنوشد، اگرچه زایمان و همه شرایط استاندارد بود اما نوزاد وضعیت مناسبی نداشت.

گزارش شده است که کارکنان بیمارستان پس از مشاهده نوزاد با ترس و وحشت به سرعت نوزاد را به بیرون منتقل کردند و هرج و مرجی در بیمارستان به راه افتاد با این حال، پدر نوزاد، از تولد فرزند بی نظیرشان ابراز شگفتی کرد.

اگرچه زایمان عارضه ای نداشت، اما در یک منطقه روستایی رخ داد که زنان معمولاً تحت غربالگری قبل از تولد قرار نمی گیرند و همین انجام نشدن بررسی های قبل زایمان شاید یکی از دلایل بی اطلاعی این زوج از مشکل نوزادشان بود.

این وضعیت به قدری نادر است که پزشکان نامی برای آن ندارند و فقط با عبارت نوزاد عجیب الخلقه از آن یاد می کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار