| کد مطلب: ۱۱۲۶۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد

مورایس و شیدا خانم در ماه عسل/ فیلم عاشقانه

ژوزه مورایس پس از مدت‌ها در حالی که لبخند بر چهره دارد و آرامش بر رفتار او حکم‌فرماست دیده شده است.

مورایس و شیدا خانم در ماه عسل/ فیلم عاشقانه

به گزارش آرمان ملی آنلاین، ژوزه مورایس با حالتی عصبانی و ناراحت از اتفاقاتی که در طول فصل برای خودش و تیمش رخ داده بود ایران را ترک کرد و به مدیران سپاهان اعلام کرد دیگر تمایلی برای ادامه همکاری و پایبندی به قرارداد سال سوم ندارد.

با این حال مدیران باشگاه سپاهان و در راس آنها رئیس هیئت مدیره باشگاه بر ماندن مورایس اصرار کردند و تا پایان این هفته تکلیف ماندن یا جدایی رسمی و قطعی مورایس مشخص خواهد شد.

در این بین مورایس که چند روز پس از قهرمانی سپاهان در جام حذفی و دیرتر از دستیارانش از ایران به همراه همسرش برای پشت سر گذاشتن تعطیلاتی چند روزه به پرتغال سفر کرد، ساعتی پیش ویدئویی از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. در این ویدئو که در یک جاده سرسبز گرفته شده و صدای یکی از خواننده‌های ایرانی هم از سیستم صوتی ماشین شنیده می‌شود، مورایس با آرامش و در حالی که لبخند می‌زند دیده می‌شود.

هنوز مشخص نیست که انتشار این ویدئو چه معنایی دارد، اما طی دو سه روز آینده سرنوشت سپاهان و سرمربی پرتغالی‌اش مشخص خواهد شد. 

سپاهان باید خیلی زود آماده دیدار پلی آف لیگ نخبگان برابر شباب الاهلی امارات با سرمربیگری پائولو سوسا شود که روز 16 مردادماه در نقش جهان برگزار می‌شود. پس از این مسابقه در صورت پیروزی طلایی پوشان باید به قطر بروند و با الغرافه در تاریخ 23 مردادماه مصاف بدهند.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار