| کد مطلب: ۱۰۶۳۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد

ببینید | حرکت جوانمردانه و زیبای رونالدو بعد از پایان بازی با تیم مصری

کریستیانو رونالدو، اسطوره و فوق ستاره فوتبال پرتغال که برای تیم النصر عربستان بازی می‌کند، در پایان دیدار این تیم با الزمالک مصر که با تساوی یک بر یک به پایان رسید دست به حرکت زیبا و جالبی زد که به سرعت سوژه رسانه‌های جهان شد.

ببینید | حرکت جوانمردانه و زیبای رونالدو بعد از پایان بازی با تیم مصری

به گزارش آرمان ملی آنلاین، در پایان دیدار با النصر، فوق ستاره پرتغالی دست به حرکت جالبی زد و شخصا به سمت نیمکت الزمالک رفت و از شیکابالا، اسطوره فوتبال مصر خواست تا پیراهنش را با او عوض کند. حرکت رونالدو با استقبال شدید نیمکت نشینان تیم مصری و هواداران حاضر در استادیوم همراه شد. 

معمولا در اکثر مسابقاتی که کریستیانو حضور دارد، بازیکنان حریف تمایل دارند تا پیراهن خود را با اسطوره فوتبال پرتغال عوض کنند ولی این بار رونالدو به سمت بازیکن حریف رفت و با در آغوش گرفتن شیکابالا، پیراهنش را با این بازیکن عوض کرد.

شیکابالای 37 ساله که کارش را از رده های پایه الزمالک آغاز کرد، در سال 2003 به تیم بزرگسالان راه یافت و در این مدت برای تیم‌هایی مانند اسپورتینگ لیسبون پرتغال، پائوک یونان، الوصل امارات، الرائد عربستان و اسماعیلی مصر بازی کرده ولی مدت زمان حضور او در تمامی این تیم ها خیلی کوتاه بوده است. 

رونالدو الزمالک 2

 

رونالدو الزمالک 3

 

رونالدو الزمالک 4

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار