| کد مطلب: ۱۰۶۲۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد

عجیب و باورنکردنی؛ امباپه به الهلال چراغ سبز نشان داد | این بشر دیوانه پول است + عکس

به نظر می‌رسد پیشنهاد باشگاه الهلال عربستان به امباپه رفته رفته شکل جدی به خود می‌گیرد؛ امروز در یک خبر عجیب و باورنکردنی فاش شد که خانواده این ستاره فرانسوی با انتقال او به لیگ عربستان موافقت کرده‌اند.

عجیب و باورنکردنی؛ امباپه به الهلال چراغ سبز نشان داد | این بشر دیوانه پول است + عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، امروز گزارشی از موضع خانواده کیلیان امباپه، ملی پوش فرانسوی، درباره پیشنهاد الهلال عربستان فاش شد.

الهلال پیشنهادی 300 میلیون یورویی برای خرید امباپه به پاری سن ژرمن ارائه کرد و این بازیکن سالانه 700 میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

پاری‌سن‌‌ژرمن پس از تصمیم امباپه مبنی بر امتناع از تمدید قراردادش که در ژوئن 2024 به پایان می‌رسد، به دنبال جدایی این بازیکن در فرصت باقی‌مانده از پنجره نقل و انتقالات تابستانی است.

خانواده امباپه

روزنامه اسپورت به نقل از جانلوکا دی‌مارتزیو، روزنامه نگار ایتالیایی، نوشت که خانواده امباپه آماده پذیرش پیشنهاد الهلال هستند و این انتقال را برای بازیکن فرانسوی مناسب می‌دانند.

با توجه به علاقه الهلال و رئال مادرید برای جذب امباپه، این بازیکن هنوز تصمیم نگرفته است که چه کاری انجام خواهد داد.

امباپه تابستان گذشته و پس از پایان قراردادش با پاری سن ژرمن، به انتقال به رئال مادرید نزدیک بود تا اینکه تصمیم به تمدید قرارداد با قهرمان فرانسه گرفت.

کیلیان امباپه

امباپه: در فرم خیلی خوبی هستم!

همچنین امروز خبر رسید که کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی ستاره پاری سن ژرمن، با وجود شرایطی که با باشگاهش پشت سر می گذارد، با لبخند همیشگی مقابل هواداران حضور یافت.

پاری سن ژرمن، امباپه را به عنوان جریمه عدم تمدید قراردادش که تابستان آینده به پایان می‌رسد، از اردوی شاگردان لوئیس انریکه در ژاپن محروم کرد.

باشگاه فرانسوی، این بازیکن را در صدر فهرست خروجی تابستان امسال قرار داد و آن‌ها تصمیم دارند این بازیکن را به فروش برسانند تا از خروج رایگان او در پایان فصل آینده جلوگیری کنند.

امباپه در پاریس، پایتخت فرانسه، به سر می برد و با سایر بازیکنانی که به ژاپن سفر نکرده‌اند، تمرین می‌کند.

به گزارش روزنامه فرانسوی لو پاریزین، امباپه امروز در مرکز تمرینی جدید باشگاه حضور داشت که هواداران زیادی در بیرون از کمپ منتظر او بودند.

این روزنامه گزارش داده که امباپه پس از پایان جلسه تمرینی با هواداران پاری سن ژرمن گفتگو کرد.

هواداران از امباپه در مورد وضعیتش سوال کردند و او با لبخند گفت:"در فرم خیلی خوبی هستم."

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار