| کد مطلب: ۱۰۶۰۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد

وینیسیوس در رئال ماند اما به صورت قرضی!

وینیسیوس توبیاس بازیکن جوان و برزیلی تیم رئال مادرید یک فصل دیگر هم در این تیم توپ خواهد زد؛ این درحالی‌ست که قرارداد او قرضی است اما بند خرید غیراجباری دارد.

وینیسیوس در رئال ماند اما به صورت قرضی!

به گزارش آرمان ملی آنلاین تابستان گذشته باشگاه رئال مادرید، وینسیوس توبیاس را قرضی با بند خرید 10 میلیون یورویی از شتاختار دونتسک اوکراین جذب کرد. پس از جنگ اوکراین و روسیه فیفا به بازیکنان خارجی شاغل در لیگ اوکراین اجازه جدایی داد و وینیسیوس نیز قرضی به رئال رفت.

 هدف این بود او مدتی برای تیم دوم بازی کند و سپس کارلو آنچلوتی او را به تیم اول ببرد اما علی‌رغم شروع خوب و حتی چند بار حضور در فهرست تیم اول، وینیسیوس افت کرد و حتی در پلی آف صعود به دسته دوم از سوی رائول گونزالس (مربی تیم دوم رئال) مورد استفاده قرار نگرفت. 

در نهایت رئال بند خرید او را فعال نکرد و به نظر می‌رسید به شاختار برمی‌گردد تا راهی تیمی دیگر شود اما سه هفته پیش آاس اعلام کرد که رئال با باشگاه اوکراینی برای تمدید قرارداد قرضی وینیسیوس توافق کرده و او یک سال دیگر نیز در اختیار باشگاه مادریدی خواهد بود.

دقایقی پیش نیز رسما اعلام شد که وینیسیوس توبیاس با قراردادی قرضی و یک ساله به ارزش 500 هزار یورو با بند خرید غیراجباری 15 میلیون یورویی در رئال ادامه خواهد داد به این امید که این بار بتواند باشگاه مادریدی را به خرید دائمی خود متقاعد کند. او این فرصت را دارد تا زیر نظر رائول در تیم دوم رئال بدرخشد و توسط کارلو آنچلوتی به تیم اول نیز فرا خوانده شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار