| کد مطلب: ۱۰۶۰۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد

جانشین امباپه در پاریس از یوونتوس می‌آید؟

دوشان ولاهوویچ ستاره خط حمله یوونتوس به احتمال زیاد به پاریس سن ژرمن می‌پیوندد و به بازی در تیم بانوی پیر خاتمه خواهد داد. این درحالی‌ست که هر آن ممکن است امباپه از تیم پاریسی جدا شود.

جانشین امباپه در پاریس از یوونتوس می‌آید؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، هفته پیش بود که رسانه های ایتالیایی ادعا کردند، یوونتوس قصد دارد دوشان ولاهوویچ را برای بهبود شرایط مالی‌اش در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی به فروش برساند. البته آنها به تمامی باشگاه‌هایی که به جذب این ستاره صربستانی علاقه‌مندند اعلام کرده‌اند که حاضر نیستند با مبلغی کمتر از 80 تا 90 میلیون یورو با فروش او موافقت کنند. 

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که مدیران یوونتوس از علاقه چند باشگاه بزرگ اروپایی به این بازیکن به خوبی خبر دارند و امیدوار هستند که رقابت شکل گرفته بین آنها باعث شود که ولاهوویچ به بالاترین قیمت ممکن به فروش برسد. طبق ادعای فابریتزیو رومانو، ولاهوویچ نیز بی میل به جدایی از یووه نیست ولی این باشگاه را تنها به مقصد یک باشگاه بزرگ و درجه یک دیگر اروپایی ترک خواهد کرد.

ستاره صرب که فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت، در هفته های اخیر مورد توجه سه باشگاه بزرگ اروپایی قرار داشت. رئال مادرید، بایرن و چلسی، اما انتقال او به هیچکدام میسر نشد. رئال منتظر امباپه است، بایرن روی هری کین تمرکز کرده و چلسی هم حاضر نیست 80 میلیون یورو برای او هزینه کند.

 در همین رابطه رومانو نوشت که پی اس جی قصد دارد مذاکراتی جدی با یوونتوس شروع کند و لوئیس انریکه خرید این ستاره صرب را توصیه کرده است. باید دید رقم پیشنهادی پی اس جی به یووه متقاعدکننده خواهد بود یا مذاکرات طولانی خواهد شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار