| کد مطلب: ۱۰۶۳۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد

بازیکن جدید خارجی استقلال نیامده از هواداران لقب گرفت

منتظر محمد، بازیکن جدید و عراقی تیم فوتبال استقلال تهران در نخستین مصاحبه خود کهه با بخش رسانه‌ای این باشگاه انجام داد ضمن ابراز خرسندی از پیوستن به این باشگاه پرهوادار گفت: از اینکه به تیمی پیوستم که دو بار قهرمان آسیا شده بسیار خوشحالم. او همچنین درباره لقب خود یعنی (زبر و زرنگ) هم توضیحاتی داد.

بازیکن جدید خارجی استقلال نیامده از هواداران لقب گرفت

به گزارش آرمان ملی آنلاین، منتظر محمد، بازیکن جدید آبی های پایتخت در نخستین صحبت هایش با دوربین باشگاه گفت: عرض سلام و ارادت خدمت هواداران بزرگ استقلال. خیلی خوشحالم که با تیم بزرگ استقلال که دو بار در آسیا به قهرمانی دست یافته و سابقه قهرمانی در لیگ داخلی را دارد، قرارداد بستم.

او ادامه داد: از هواداران استقلال تشکر می کنم که از بدو ورودم به ایران، مورد حمایت آنها قرار گرفتم. امیدوارم بتوانم با تلاش بیشتر، محبت و حمایت هواداران را جبران کنم.

منتظر اظهار داشت: در مورد لقب کنونی‌اش (به معنای زبر و زرنگ) که در عراق به من داده اند، به زمانی برمیگردد که در آکادمی مرحوم عمو بابا (سرمربی سرشناس عراق) حضور داستم. از کودکی این لقب را داشتم و در تمام تیم های پرطرفدار و تیم ملی این لقب همراه من است.

مصطفی محمد، برادر بزرگتر منتظر که او را در سفر به تهران همراهی کرده، در این خصوص اظهار داشت: قبل از هر چیز خیلی خوشحالم که برادرم با تیم بزرگ استقلال قرارداد امضا کرده است. استقلال تیم بزرگی در آسیا است و همانطور که همه می دانند، چهار سال قبل می خواستم با این تیم قرارداد ببندم. اما یک سری مسائل مانع از حضورم در استقلال شد.

او در پایان گفت: حالا برای برادرم در تیم بزرگ استقلال آرزوی موفقیت می کم. امیدوارم سال خوبی برای تمام بازیکنان استقلال باشد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار