| کد مطلب: ۱۱۴۳۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد

داستان فصل چهارم زخم کاری و بازیگران جدید/ تاریخ پخش

همانطور که همه می‌دانیم، سریال محبوب زخم کاری فصل چهارم دارد و در این فصل، تکلیف بسیاری از شخصیت‌ها مشخص می‌شود. اما هنوز نام نهایی این فصل و زمان پخش آن از فیلیمو مشخص نشده است. فقط آنچه تا قبل از تدوین نهایی فصل ۴ زخم کاری مشخص است اینکه؛ این فصل به نسبت فصل‌های ۲ و ۳ کمی کوتاه‌تر است.

داستان فصل چهارم زخم کاری و بازیگران جدید/ تاریخ پخش

به گزارش آرمان ملی آنلاین، جواد عزتی همچون فصل پیش، نقش محوری دارد و بازیگران جدیدی هم برای پیشبرد داستان، به آن اضافه شده‌اند. فیلمبرداری عمده این فصل همزمان با ضبط فصل قبلی انجام گرفت و مراحل پست‌پروداکشن فصل ۴ زخم کاری در حال انجام است. اما آیا این فصل، فصل آخر زخم کاری است؟ اجازه دهید پاسخ این سوال بماند برای روزهای آینده و نزدیک شدن به پخش آن! چرا؟ چون هنوز بوی خون می‌آد…

زخم کاری ۳ در ادامه منطقی و خطی داستان فصل دوم زخم کاری ساخته شده. این سریال نوآر، این‌بار نگاهی دارد به تراژدی شاه لیر و همین‌طور تراژدی ریچارد سوم، اثرهای جاودانه ویلیام شکسپیر. بد نیست بدانید فصل اول زخم کاری برداشتی آزاد از مکبث و زخم کاری ۲ با نگاهی به داستان هملت ساخته شده بود. در این فصل هم با داستان‌های جدیدی مواجه خواهیم شد و هم چهره‌های تازه‌ای پا به سریال می‌گذارند. فصلی که آبستن اتفاق‌های زیادی است…

لازم است بدانید همانند فصل دوم که زخم کاری؛ بازگشت نام داشت، فصل سوم زخم کاری با عنوان انتقام شناخته می‌شود ولی برای فصل جدید زخم کاری، زیرعنوانی انتخاب نشده است؛ شما می‌توانید پیشنهادهایتان را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

در ضمن فیلم سینمایی زخم کاری ۲ (که خلاصه‌ای است از اتفاقات فصل پیشین) در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته تا مرور اتفاقات ساده‌تر باشد.

فصل سوم این سریال محبوب از جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸ صبح از فیلیمو در معرض نگاه بینندگان قرار گرفت. تعداد قسمت های زخم کاری۳؛ انتقام ۱۴ قسمت است و آخرین قسمت این فصل، جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ پخش شد. برای زمان پخش فصل چهارم سریال زخم کاری، هنوز زمان دقیقی مشخص نشده ولی در همین امسال منتشر می‌شود. همراه ما در فیلیموشات باشید، تا زمان پخش زخم کاری…

فهرست بازیگران و عوامل زخم کاری؛ انتقام

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز، الناز ملک، مهراوه شریفی‌نیا، الهه حصاری، سیدجواد هاشمی، عرفان ناصری، پژواک ایمانی، فاطمه مسعودی‌فر، کیومرث مرادی، پانته‌آ قدیریان، علیرضا زمانی‌نسب، حسن میرباقری، مجید پتکی و با معرفی یونس حران‌اف و با حضور افتخاری مهران غفوریان، مجموعه بازیگران و ستاره‌های این فصل جدید زخم کاری هستند.

در فصل سوم زخم کاری، مهدویان خود سرپرستی فیلمنامه را به عهده داشته و بازنویسی نهایی دیالوگ‌ها را با حسین حسنی انجام داده است. تیم نویسندگی و فیلمنامه زخم کاری ۳ (از اقتباس و طرح تا سیناپس و گسترش) عبارتند از؛ میلاد اکبرنژاد، محسن جعفرزاده، میلاد نجفی و اعظم بهروز.

اما دیگر عوامل زخم کاری؛ انتقام عبارتند از؛ فیلمبرداری: هادی بهروز، تدوین: مهدی سعدی، موسیقی: حبیب خزایی‌فر، صدا: مهرشاد ملکوتی و هادی ساعدمحکم، مجری طرح و مدیر برنامه‌ریزی: علی مردانه، طراح صحنه: محمدحسین کرمی، لباس: مریم محمدپور، گریم: شهرام خلج، مدیر پست پروداکشن: زهرا تخت‌کشیان، مدیر تولید: محمدرضا دلنوازی، جلوه‌های ویژه بصری: امین پهلوان‌زاده، جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، تیتراژ: محراب مشهدی، منشی صحنه: گل کوشان و عکاس: فتاح ذی‌نوری.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار