| کد مطلب: ۱۱۴۲۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد

زمان پخش «موسی» به کارگردانی حاتمی‌کیا/ تصاویر و فیلم

نسخه پایلوت سریال «موسی کلیم‌الله (ع)» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود و نسخه سریال نیز در پنج فصل جلوی دوربین می‌رود.

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پیمان جبلی ـ رئیس سازمان صداوسیما ـ روز پنج‌شنبه (۲۶ مهرماه) در بازدید از پروژه «موسی کلیم‌الله (ع)» از بخش‌های مختلف این پروژه بازدید کرد و از کلید خوردن آن خبر داد.

این سریال پنج فصل دارد که نسخه پایلوت آن قرار است در قالب یک فیلم سینمایی، در جشنواره فجر برای مردم و اصحاب فرهنگ و رسانه رونمایی شود. این سریال، با فناوری پیشرفته «تولید مجازی Virtual Production» تولید خواهد شد.

63215393

پیمان جبلی در بازدید از این پروژه، ضمن اعلام رسمی تولید این اثر گفت: تیم سازنده تصمیم گرفته است تا پیش‌نمایش مجموعه «حضرت موسی (ع)» را به‌عنوان بخشی از تولید مجموعه نمایشی آماده کنند و مردم به زودی پیش‌نمایش آن را مشاهده خواهند کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با تولید مجموعه الف ویژه فاخر «حضرت موسی (ع)» شاهد اثری به‌یادماندنی، جریان‌ساز و تاریخ‌ساز باشیم؛ تیم تولید به‌صورت فشرده در حال فعالیت هستند، تا بتوانند هرچه زودتر این سریال به‌ویژه نسخه پیش‌نمایش آن را آماده کنند. سرعت تولید بسیار مطلوب است و همکاران مدت قابل توجهی را صرف برداشت‌های آزمایشی کردند، تا برای اولین‌بار سریال «حضرت موسی (ع)» در تاریخ تلویزیون و سینما به‌عنوان سریالی با فناوری بسیار پیشرفته تولید شود.

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار