| کد مطلب: ۱۱۴۲۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد

ساره بیات در سریال پُر ستاره محکوم/ پخش از شبکه نمایش خانگی

سریال محکوم جدیدترین محصول فیلیمو به کارگردانی سیامک مردانه و تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری است که قرار است به زودی از این پلتفرم منتشر شود.

ساره بیات در سریال پُر ستاره محکوم/ پخش از شبکه نمایش خانگی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، تا این لحظه بازیگران اصلی سریال محکوم معرفی شدند و ساره بیات بعد از حضور در سریال‌هایی همچون دل  بار دیگر در سریالی از نمایش خانگی حضور پیدا کرده است. نکته جالب درباره ساره بیات اینکه او از سال ۹۸ تا امروز در هیچ فیلمی حضور پیدا نکرده است و از این حیث می‌تواند کنجکاوی‌های بسیاری را برای علاقمندان جدی سینما ایجاد کند. بازی او در فیلم‌های مهمی چون جدایی نادر از سیمین و ناهید و بیست و یک روز بعد از خاطر سینمادوستان فراموش نمی‌شود.

پژمان جمشیدی نیز بعد از بازی در سریال خوب‌، بد، جلف، رادیواکتیو، آفتاب پرست، افعی تهران، آنتن و مگه تموم عمر چند تا بهاره ششمین تجربه نمایش خانگی را پشت سر می‌گذارد. جمشیدی سال‌های شلوغی را در عرصه بازیگری پشت سر می‌گذارد و بدون شک یکی از ستاره‌های محبوب این روزهای سینمای ایران است که حضورش در هر یک از پروژه‌های سینما و یا نمایش خانگی تضمینی برای محبوبیت و تماشای آن فیلم یا سریال خواهد بود و انتخاب او به عنوان یکی از بازیگران اصلی سریال محکوم می‌تواند به بهتر دیده شدن این سریال کمک کند.کوروش تهامی و الهام کردا و سیامک انصاری و اسماعیل محرابی و رامین پرچمی نیز از دیگر بازیگران این سریال هستند.

 

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار