| کد مطلب: ۱۱۴۲۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد

بهرام افشاری با یک کمدی به شبکه نمایش خانگی می آید/ پخش از «فیلمنت»

فیلم‌های سینمایی «سال گربه» به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده و «یادگار جنوب» ساخته مشترک حسین دوماری و پدرام پورامیری در روزهای پیش اکران آنلاین خود را در پلتفرم‌های «فیلمنت» و «فیلیمو» آغاز می‌کنند.

بهرام افشاری با یک کمدی به شبکه نمایش خانگی می آید/ پخش از «فیلمنت»

به گزارش آرمان ملی آنلاین، با پایان اکران عمومی فیلم‌های «سال گربه» و «یادگار جنوب» ، این دو اثر به ترتیب از روز سه‌شنبه بیست و چهارم و چهارشنبه بیست و پنجم مهرماه وارد چرخه اکران آنلاین می‌شوند. فیلم اولی قرار است به شکل اختصاصی از پلتفرم «فیلمنت» و دومی از پلتفرم «فیلیمو» عرضه شود.

«سال گربه» دومین ساخته سینمایی مصطفی تقی زاده است که از 22 فرودین ماه سال جاری اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرد و توانست در طول مدت اکران خود با جذب یک میلیون و 182 هزار مخاطب به گیشه 64 میلیارد تومان دست پیدا کند. در این فیلم کمدی بهرام افشاری، سارا بهرامی و هومن برق‌نورود به ایفای نقش پرداخته‌اند. اکران آنلاین این فیلم از ساعت 20 شامگاه سه‌شنبه بیست و چهارم مهرماه در پلتفرم «فیلمنت» آغاز می‌شود.

«یادگار جنوب» دومین ساخته مشترک حسین دوماری و پدرام پور‌امیری هم قرار است از شامگاه چهارشنبه بیست و پنجم مهرماه از طریق پلتفرم «فیلیمو» وارد چرخه اکران آنلاین شود. این فیلم که یکی از آثار بخش مسابقه سینمای ایران در چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر بود ، بعد از یکسال انتظار از بیستم تیرماه روی پرده سینماها رفت.«یادگار جنوب» با بازی الناز شاکردوست، پژمان جمشیدی، وحید رهبانی، مسعود کرامتی و سحر دولتشاهی توانست 202 هزار مخاطب را جذب سالن‌های سینما کند و به فروش 12 میلیارد تومان دست پیدا کند.در حال حاضر پلتفرم «فیلمنت» فیلم‌های «مصائب شیرین 2»، «آسمان غرب» و «آبی روشن» را در قالب اکران آنلاین در حال عرضه دارد و پلتفرم «فیلیمو» هم فیلم کمدی «تمساح خونی» را در حال اکران آنلاین دارد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار