| کد مطلب: ۱۱۴۲۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد

پایان «زخم کاری» در برلین/ زمان پخش فصل چهارم

سریال «زخم‌کاری» با ضبط سکانس‌های باقی مانده در شهر برلین به خط پایان می‌رسد.

 پایان «زخم کاری» در برلین/ زمان پخش فصل چهارم

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سکانس‌های پایانی فصل چهارم سریال «زخم کاری» در شهر برلین آلمان جلوی دوربین رفت تا با ضبط این سکانس‌ها پرونده این ساخته محمدحسین مهدویان بسته شود. فصل جدید قرار است بعد از سریال «بازنده» منتشر شود.

محمدحسین مهدویان این روزها در شهر برلین در حال ضبط سکانس‌های باقی مانده فصل چهارم سریال «زخم کاری» است. براساس خبر منتشر شده در روزنامه سینما با ضبط این سکانس‌ها در شهر برلین پرونده تولید این سریال بسته خواهد شد. آنطوریکه روزنامه سینما در خبر خود آورده در این سکانس‌ها فقط الناز ملک و رعنا آزدی ور بازی دارند. در فصل چهارم مالک با بازی جواد عزتی رودرروی شخصیت جدیدی قرار می‌گیرد که نقش آن را مهدی سلطانی بر عهده دارد.

قرار است با پخش فصل چهارم «زخم کاری» پرونده این سریال بسته و ماجراهای مالک و سمیرا به سرانجام نهایی برسد، البته آنطوریکه الناز ملک در گفت‌وگویش با ماهنامه «فیلم امروز» مطرح کرده، پایان بندی این فصل به گونه‌ای است که امکان ساخت فصل پنجم هم مهیاست.اما با اینحال روزنامه سینما در گزارش خود تاکید کرده که پلتفرم «فیلیمو» به عنوان سرمایه‌گذار و محمدحسین مهدویان به عنوان کارگردان دیگر تمایلی به ادامه دادن این سریال ندارند.

«زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان از سریال‌های موفق و البته پرحاشیه شبکه خانگی است که تاکنون سه فصل از آن منتشر شده و قرار است فصل چهارم آن بعد از پایان سریال «بازنده» عرضه شود.

 

منبع : فیلم نیوز

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار