| کد مطلب: ۱۱۴۱۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد

گردهمایی بی‌مزه‌ها در فصل جدید «جوکر2»/ انتخاب‌ عجیب شاهرخ استخری و امین زندگانی

قسمت اول از فصل سوم جوکر با وجود چند کمدین نام آشنا اصلا جذاب و خنده دار از کار درنیامد.

 گردهمایی بی‌مزه‌ها در فصل جدید «جوکر2»/ انتخاب‌ عجیب شاهرخ استخری و امین زندگانی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، فصل جدید «جوکر2» با حضور آقایان درحالی منتشر شده که مخاطبان بعد از تماشای جوکر خانم‌ها انتظارشان از خلاقیت و تلاش برای خنداندن بالا رفته و دیگر هر موقعیتی راضی‌شان نمی‌کند. در این قسمت قدرت‌الله ایزدی، حمید لولایی و علی صادقی برگ برنده‌های اصلی هستند اما در نقطه شروع، عملکرد همین چند نفر هم راضی‌کننده نیست و قسمت اول بدون اتفاق مهمی به پایان می‌رسد.در فصل جدید «جوکر2»، قدرت‌الله ایزدی، حمید لولایی، علی صادقی، مجید یاسر، علی اوجی، امین زندگانی، شاهرخ استخری و نیما فلاح به عنوان شرکت‌کننده حضور پیدا کرده‌اند.

نگاهی به حال‌وهوای قسمت اول

با توجه به آنچه در قسمت اول شاهد بودیم می‌توانیم بگوییم از هشت نفری که در این مسابقه شرکت کرده‌اند، به طور کلی روی چهار نفر حساب ویژه‌ای نمی‌توانیم باز کنیم. حالا می‌ماند چهار نفر دیگر که عبارتند از قدرت‌الله ایزدی، حمید لولایی، علی صادقی و علی اوجی. علی اوجی درحال حاضر فقط چندباری جوک تعریف کرده و واکنش‌های به‌موقعش درباره مسائل، دیگران را به خنده انداخته است. نکته دیگر اینکه ری‌اکشن‌ها و تعجبش در قبال رفتارهای دیگران هم بامزه است. از این جهت می‌توانیم او را به عنوان شرکت‌کننده‌ای که می‌تواند در ادامه باعث جذابیت برنامه شود، بپذیریم. علی صادقی از جمله بازیگرانی است که وقتی نامش را می‌شنویم یاد چهره خندان و بامزه‌بازی‌هایش در فیلم‌ها و سریال‌های کمدی می‌افتیم. حالا هم انتظارمان این بود که حضورش در «جوکر» بتواند همه را ا خنده روده‌بر کند اما در قسمت اول بیشتر از هرچیز تلاش می‌کرد مقابل قدرت‌الله ایزدی مقاومت کند و جلوی خنده‌اش را بگیرد. حمید لولایی هم جز چندبار شوخی با ماجرای «بده شیش» که در فضای مجازی بولد شده و چند حرکات موزون کار خاص دیگری انجام نداده است. البته حضورش در جوکرتایم علی صادقی بامزه بود و توانست در این مرحله خودی نشان دهد.

به طور کلی قسمت اول فصل سوم «جوکر2» چیزی نبود که بعد از جوکر خانم‌ها انتظارش را داشته باشیم. البته باید این نکته را هم یادآور شویم که مدت زمان مسابقه در قسمت اول کوتاه‌ است و شاید هنوز یخ بعضی شرکت‌کننده‌ها باز نشده باشد. گرچه در فصل‌های قبلی هم شرایط به همین صورت بوده و ما شاهد موقعیت‌های جذاب زیادی در همین قسمت بوده‌ایم. باید منتظر باشیم و ببینیم اوضاع این فصل به چه صورت پیش خواهد رفت.

 

 

منبع : فیلم نیوز

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار