| کد مطلب: ۱۱۴۱۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد

پژمان جمشیدی با «محکوم» بر می گردد/ پخش از شبکه نمایش خانگی

پژمان جمشیدی در تازه‌ترین فعالیت بازیگری خود جلوی دوربین سیامک مردانه در سریال «محکوم» رفته تا به این شکل پنجمین حضورش در شبکه خانگی به بازی در یک درام اجتماعی منجر شود.

پژمان جمشیدی با «محکوم» بر می گردد/ پخش از شبکه نمایش خانگی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پژمان جمشیدی که عنوان پرفروش‌ترین بازیگر سینمای ایران را با خود یدک می‌کشد، این روزها مسیرش را از سینما به سمت شبکه خانگی کج کرده تا تجربه جدیدی را در این عرصه در کارنامه‌اش ثبت کند.

او کارش را در شبکه خانگی در همان سال‌های اولیه ورودش به بازیگری با بازی در تله فیلم «شرف خانواده افضل» ثبت کرد، اما اولین سریال خانگی‌اش را در سال 1399 بازی کرد. این مسیر با بازی  در سریال «خوب ، بد، جلف / رادیو اکتیو» به کارگردانی محسن چگینی آغاز و در ادامه به حضور در سریال‌های «آفتاب‌پرست»، «آنتن» و «افعی تهران» منتهی شد. او در این میان در یک سکانس از سریال «مگه تموم عمر چندتا بهاره؟» ساخته سروش صحت هم بازی کرد.

پژمان جمشیدی بعد از همکاری با سامان مقدم و پیمان معادی در سریال «افعی تهران» ، تمام تمرکز خود را صرف حضور در سینما کرد و تا حدودی از شبکه خانگی فاصله گرفت. او حالا باردیگر به این شبکه بازگشته و مدتی است در سریالی با عنوان «محکوم» مشغول به بازی است.

سریال «محکوم» نخستین تجربه کارگردانی سیامک مردانه است که پژمان در آن عهده دار یکی از نقش‌های اصلی است. این سریال یک درام اجتماعی است و جمشیدی در آن با بازیگرانی چون ساره بیات و سیامک انصاری همبازی است. الهام کردا، کوروش تهامی، رامین پرچمی و اسماعیل محرابی هم دیگر بازیگرن اصلی پروژه هستند.سریال «محکوم» از محصولات فیلیمو است که محمد رضا منصوری تهیه‌کننده سریال‌های موفق «سقوط» و «حیثیت گمشده» آن را تولید می‌کند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار