| کد مطلب: ۱۱۴۱۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد

«شام ایرانی» با چاشنی مافیا می آید/ زمان پخش

بعد از پایان مسابقه «گل‌یاپوچ»، پلتفرم فیلیمو یکشنبه‌ها فصل جدید «شام ایرانی» را به کارگردانی سعید ابوطالب منتشر می‌کند.

 «شام ایرانی» با چاشنی مافیا می آید/ زمان پخش

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مسابقه «گل یا پوچ» با اجرای مهران مدیری، یکشنبه 20 مهر به پایان خواهد رسید. بعد از این مسابقه، نوبت به «شام ایرانی» سعید ابوطالب می‌رسد.

سعید ابوطالب در سری جدید «شام ایرانی» تمرکز را روی رقابت میان زوج‌ها گذاشته و به این وسیله تفاوت ایجاد کرده است. تاکنون حضور پژمان بازغی، امیرعلی نبویان، مجتبی شفیعی، سپند امیرسلیمانی، حسین رفیعی، امیر کربلایی‌زاده، عبدالله روا، الیکا عبدالرزاقی، مونا کرمی، حدیث میرامینی در فصل جدید قطعی شده است.در این مسابقه علاوه بر رقابت بر سر غذا، به صورت موازی شاهد یک مسابقه مافیا هم میان شرکت‌کننده‌ها خواهیم بود.

«شام ایرانی» اولین‌بار سال 1390 به دنبال موج استقبال از برنامه «بفرمایید شام» به کارگردانی بیژن بیرنگ تولید شد. دو فصل اول این برنامه به قدری مورد توجه قرار گرفت که کارگردان‌های زیادی به فکر تولید آن افتادند.بعد از بیژن بیرنگ، محمد شایسته، سروش صحت و سعید ابوطالب به شیوه خاص خودشان «شام ایرانی» را در چند فصل تولید کردند. ابوطالب بعد از 9 فصل «شام ایرانی»، در سال 1399 فصل آخر آن را منتشر کرد و بعد از آن این مسابقه دیگر ادامه پیدا نکرد.

ابوطالب بعد از «شام ایرانی» درگیر تولید رئالیتی‌شوهای مافیایی از جمله «شب‌های مافیا»، «ارتش سری»، «ضد» و «پدرخوانده» شد و سبک و سیاق مسابقه‌هایش را تغییر داد. حالا پس از پایان «پدرخوانده» مجددا سراغ تولید «شام ایرانی» رفته است.هنوز زمان دقیق انتشار قسمت اول این مجموعه مشخص نیست. احتمالا یک یا دو هفته بعد از «گل یا پوچ» منتشر خواهد شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار