| کد مطلب: ۱۱۴۱۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد

تغییر چهره عجیب داریوش فرضیایی/ عموپورنگ، «خاله الهه» شد

داریوش فرضایی که در سریال «لالایی» نقش پسری به نام «پاداش» را بازی می‌کند در قسمت هفتم در قامت شخصیت جدید به نام «خاله الهه» ظاهر می‌شود.

تغییر چهره عجیب داریوش فرضیایی/ عموپورنگ، «خاله الهه» شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، در پوستر قسمت جدید «لالایی»، دو تصویر از داریوش فرضیایی با دو گریم متفاوت می‌بینیم. یکی با گریم و لباس‌های «پاداش» و دیگری در قامت خانمی میانسال با عینک و روسری در حالی که یک کیف زنانه روی دوش دارد. از روز گذشته که قسمت جدید مجموعه «لالایی» منتشر شده، این پوستر مدام در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود و همه از تماشای گریم متفاوت عموپورنگ یا همان «پاداش» شگفت‌زده شده‌اند.

داریوش فرضیایی که سال‌ها با کاراکتر محبوب عموپورنگ توانسته بود به یکی از برندهای محبوب کودک و نوجوان تلویزیون تبدیل شود، چند وقتی است با مجموعه جدیدی به نام «لالایی» در شبکه نمایش خانگی حضور دارد. او در قسمت هفتم این مجموعه، در دو نقش ظاهر شده است.

در مجموعه «لالایی» فرضیایی نقش پسری را بازی می‌کند که خانم ثروتمندی که حافظه‌اش را از دست داده او را جای پسر خودش گرفته است و با اینکه قد و هیکل او هیچ شباهتی با پسر زن ندارد اما توانسته است به خانه او راه پیدا کند.

در قسمت هفتم خانم ثروتمند منتظر خواهرش است و درحالیکه همه می‌دانند خواهرش فوت شده اما نمی‌خواهند چیزی به او بروز دهند. به همین دلیل تصمیم می‌گیرند فردی را به جای خاله الهه جا بزنند و دل زن را شاد کنند.

اینجاست که «پاداش» با بازی داریوش فرضیایی لباس‌های زنانه می‌پوشد و با روسری و عینک چهره‌اش را تغییر می‌دهد و با کفش پاشنه‌بلند و دامن به خانه آنها می‌آید. خانم خانه او را به عنوان خواهرش می‌پذیرد و از حضورش خوشحال می‌شود اما مسئله وقتی به بحران می‌رسد که از او می‌خواهد بماند تا پسرش برگردد. حالا فرضیایی باید هم در نقش خاله را بازی کند و هم نقش پسر زن را ادامه دهد.این تغییر چهره در پایان قسمت هفتم رخ می‌دهد و هنوز نمی‌دانیم این بحران قرار است به چه صورت هدایت شود و وضعیت این دو گریم متفاوت کنار هم به کجا خواهد رسید.

«لالایی» به کارگردانی احمد درویشعلی‌پور، تهیه‌کنندگی پژمان لشکری پور و بازی داریوش فرضیایی، امیرمحمد متقیان، گوهر خیراندیش، سعید امیرسلیمانی، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، نعیمه نظام‌دوست و … در آن بازی دارند.

 

منبع : فیلم نیوز

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار