| کد مطلب: ۱۱۴۰۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد

داستان فیلم زودپز رامبد جوان/ کمدی محسن تنابنده و نوید محمدزاده

محسن تنابنده و نوید محمدزاده ترکیب جذاب بازیگران این فیلم کمدی هستند

داستان فیلم زودپز رامبد جوان/ کمدی محسن تنابنده و نوید محمدزاده

به گزارش آرمان ملی آنلاین، فیلم زودپز جدیدترین ساخته رامبد جوان بعد از چند سال دوری از عرصه فیلمسازی است. جوان که آخرین ساخته او نگار در سال ۹۸ اکران شد پس از آن با ساخت مجموعه خندوانه و سریال مردم معمولی برای فیلیمو به فعالیتش ادامه داد و حالا قرار است با فیلم زودپز دوباره خاطرات خوش فیلم‌های قبلی‌اش را زنده کند. در این مطلب نگاهی به متن و حواشی این فیلم می‌اندازیم.

همانطور که از اطلاعات اولیه فیلم زودپز برمی‌آید داستان فیلم در دهه ۶۰ می‌گذرد و ماجرای سه دوست است که بعد از ترکیدن زودپز در محله قدیمی‌شان اتفاق‌های عجیب و غریبی برایشان می‌افتد. به نظر می‌رسد وابستگی فیلمسازان به خاطره بازی با دهه شصت سوژه جذابی را به دست آن‌ها می‌دهد تا بتوانند در حال و هوای آن روزها بیشتر سرک بکشند. داستان فیلم در زمان موشک‌ باران تهران، سال ۱۳۶۷ اتفاق می‌افتد؛ وقتی زودپز خانه می‌ترکد و پدرخانواده به سختی مجروح شده و سپس فوت می کند آن هم در زمانی که تهران را بمباران کرده اند.

در فیلم زودپز رامبد جوان از حضور محسن تنابنده و نوید محمدزاده استفاده کرده است و به نظر می‌رسد ترکیب این دو بازیگر می‌تواند به خوبی مخاطبان را با خود همراه کند. منصور سهراب‌پور که سابقه تهیه‌کنندگی سریال‌هایی چون وفا و ساخت ایران را در کارنامه دارد تهیه‌کننده این فیلم نیز هست.

محسن تنابنده که این روزها درگیر تولید فصل هفتم سریال پایتخت برای نوروز ۱۴۰۴ است پیش از این برای فیلیمو سریال رهایم کن را بازی کرد که با استقبال خوب مخاطبان همراه شد.

نوید محمدزاده نیز که به نظر می‌رسد اولین نقش کمدی را از او شاهد باشیم سال گذشته با فیلم آکتور از فیلیمو مهمان خانه‌های مخاطبان بود و البته سریال جنگل آسفالت نیز با بازی او در نمایش خانگی پخش شد.

غیر از تنابنده و محمدزاده، محمود جعفری، گلاره عباسی، روزبه حصاری، شیرین اسماعیلی، ساقی حاجی‌پور، میسا مولوی، سینا مسعودی و… در این فیلم بازی می‌کنند. بقیه عوامل فیلم زودپز هم از این قرار است؛

سرپرست نویسندگان: محسن تنابنده، نویسنده: مهدی نادری، بازنویسی نهایی فیلمنامه: ابوالفضل کاهانی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی نجفی، تدوین: حسن ایوبی، آهنگساز: امیر توسلی، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریز: نگار جنیدی، طراح صحنه: کامیاب امین عشایری، طراح گریم: آرزو حلاجی، طراح لباس: سارا سمیعی، صدابردار: مهران ملکوتی، مدیرتولید: محسن صرافی، دستیار اول کارگردان: دانیال غفارزاده، منشی صحنه: سهیلا کاشفی، جلوه‌های ویژه میدانی: محسن روزبهانی، جلوه‌های ویژه بصری: فرید ناظر فصیحی، مدیر تدارکات: رسول حاتمی و عکاس: معین باقری.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار