| کد مطلب: ۱۱۴۰۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد

فصل پنجم «زخم کاری» هم ساخته می شود/ زمان پخش «زخم کاری4»

الناز ملک بازیگر نقش «سیما» در گفت وگویی که به تازگی انجام داده اعلام کرده که پایان فصل چهارم به گونه‌ای طراحی شده که امکان ادامه سریال برای تولید فصل پنجم وجود دارد.

فصل پنجم «زخم کاری» هم ساخته می شود/ زمان پخش «زخم کاری4»

به گزارش آرمان ملی آنلاین، الناز ملک که از فصل دوم سریال «زخم کاری» با ایفای نقش «سیما» به جمع بازیگران این مجموعه اضافه شد در گفت وگویی که به تازگی با ماهنامه «فیلم امروز» انجام داده، از احتمال تولید فصل پنجم آن خبر داده و گفته :«امیدوارم ادامه سریال ساخته شود، چرا که پایان فصل چهارم به گونه‌ای طراحی شده که احتمال دارد در آینده ادامه آن را بسازند.»

سریال «زخم کاری» اولین تجربه کارگردانی محمدحسین مهدویان در عرصه سریال سازی است که بعد از موفقیت فصل اول آن ، تولیدش در سه فصل دیگر ادامه پیدا کرد. انتشار فصل سوم مدتی پیش به پایان رسید. مهدویان این فصل را همراه با فصل چهارم به شکل توامان با هم کارگردانی کرد و در حال فصل چهارم مراحل پس تولید خود را پشت سر می‌گذارد تا به زودی بعد از پایان انتشار سریال «بازنده»، عرضه شود. سکانس‌هایی از فصل چهارم در کشور آلمان اتفاق می‌افتد که هنوز تصویربردری این سکانس‌ها انجام نشده است.سریال «زخم کاری» از محصولات اختصاصی «فیلیمو» است که به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان تولید شده است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار