| کد مطلب: ۱۱۴۰۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد

ساخت نسخه ترکی سریال «شهرزاد»/ اوزگه یاغیز جایگزین ترانه علیدوستی

نسخه ترکی سریال محبوب «شهرزاد» در مسیر تولید قرار گرفته و طبق اخبار رسیده «اوزگه یاغیز» بازیگر سرشناس ترکیه قرار است ایفاگر نقش کاراکتر اصلی سریال یعنی «شهرزاد» باشد.

ساخت نسخه ترکی سریال «شهرزاد»/ اوزگه یاغیز جایگزین ترانه علیدوستی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی یکی از محبوب‌ترین و البته پرمخاطب‌ترین سریال‌های شبکه خانگی است که مدتی پیش امتیاز ساخت نسخه ترکی آن توسط کمپانی « OGM پیکچرز» خریداری شد. نسخه ترکی این سریال قرار است توسط برادران تایلان که پیش از این سریال پرمخاطب «حریم سلطان» را ساخته‌اند جلوی دوربین برود.«اوزگه یاغیز» ایفاگر نقش «شهرزاد» در ورژن ترکی این اثر است.

طبق اخبار منتشر شده در رسانه‌ها «اوزگه یاغیز» بازیگر 27 ساله ترک قرار است در این نسخه ایفاگر نقش شهرزاد باشد. او تاکنون در 6 سریال ترکی به ایفای نقش پرداخته که معروف‌ترین آن سریال «سوگند» است که در آن نقش زنی به نام «ریحان» را برعهده داشت. «اسمش را تو بگذار»، «یکی از ما»، «سمت چپ من» از دیگر سریال‌های مطرح این بازیگر است.

یاغیز در حالی نقش شهرزاد را در نسخه ترکی بازی می‌کند که 27 سال دارد ، این در حالی است که ترانه علیدوستی در سن 31 سالگی ایفاگر این نقش شد. در آن برهه زمانی که علیدوستی این نقش را بازی می‌کرد یاغیز 17 سال داشت و هنوز فعالیت بازیگری خود را  شروع نکرده بود.

نسخه ترکی سریال «شهرزاد» دربرگیرنده اتفاقات و حوادث فصل اول است و داستان پیرامون شهرزاد، قباد ، فرهاد و بزرگ آقا روایت می‌شود.

 

منبع : فیلم نیوز

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار