| کد مطلب: ۱۱۳۸۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد

زمان پخش «بازنده» با بازی «رضا پروانه» مشخص شد

امین حسین‌پور، کارگردان «بازنده» که سریالش از ۳۰ شهریور ماه در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد، توضیحاتی درباره ژانر این اثر، کاراکترهای متفاوت و پایانی شوکه‌کننده از قصه ارائه داد.

زمان پخش «بازنده» با بازی «رضا پروانه» مشخص شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، کارگردان «بازنده» ابتدا درباره ژانر معمایی و پلیسی سریالش توضیح داد: فکر می‌کنم این کار به خاطر ژانر معمایی پلیسی که دارد و تعلیقی که برای مخاطب ایجاد می‌کند، برای بیننده ایرانی می‌تواند جذاب باشد چون فکر می‌کنم از لحاظ فضاسازی، لوکیشن و حسی که در فضا هست ما سعی کردیم کار متفاوتی را ارائه بدهیم و همین اتفاق متفاوت باعث می‌شود مردم قصه را دوست داشته باشند.

او درباره تفاوت نمایش کاراکترهای پلیس ایرانی در سریال «بازنده» نیز بیان کرد: فکر می‌کنم چندین کاراکتر پلیس در سریال برای مخاطبان به شدت می‌تواند جذاب باشد؛ چون ما پلیس‌های متفاوتی را ارائه داده‌ایم و سعی کردیم کاراکترهایی بسازیم که مردم دوستشان داشته باشند.

حسین‌پور در ادامه درباره علاقه شخصی‌اش به ژانر معمایی پلیسی هم گفت: این علاقه از کودکی در من شکل گرفته و همیشه دوست داشتم این ژانر را خودم بسازم. تقریباً ۹۹ درصد زمانم به تماشای فیلم و سریال‌های جنایی می‌گذرد و فکر می‌کنم سال‌ها قبل که درگیر نوشتن فیلمنامه‌ای بودم، به این فکر می‌کردم که ژانر جنایی الان چند سالی است که روی بورس آمده و از همان زمان فکر می‌کردم این ژانر می‌تواند موفق باشد و مردم دوستش داشته باشند. حالا امیدوارم مردم «بازنده» را هم ببینند و دوست داشته باشند.کارگردان «بازنده» در پایان در پاسخ به اینکه اگر بخواهید در یک جمله مخاطبان را به دیدن سریال «بازنده» ترغیب کنید چه می‌گویید و فکر می‌کنید کدام بخش «بازنده» از همه جذاب‌تر باشد؟ خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم معمای «بازنده» خیلی حل نشدنی است و تا انتها خیلی سخت پیش آمده کسانی که در تیم و خارج از تیم از دوستانم فیلمنامه را می‌خواندند و کار را دیدند، تقریباً صفر بودند که بتوانند انتهایش را حدس بزنند. فکر می‌کنم «بازنده» یک پایان شوکه‌کننده و عجیب و غریبی دارد که مخاطب باید در انتظار این اتفاق باشد.

 امین حسین‌پور، نویسنده و کارگردان و احسان ظلی‌پور تهیه‌کننده سریال «بازنده» هستند. علیرضا کمالی، سارا بهرامی، صابر ابر، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا، محمد علی‌محمدی، امیر غفارمنش، مهدی رکنی، علی مردانه، الهه اذکاری، ترنم کرمانیان، امیرحسین رضازاده، سپیده مولوی، ستاره قهرمانی و پیمان قاسم‌خانی از بازیگران اصلی این سریال هستند.سریال معمایی «بازنده» در آخرین جمعه تابستان ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ از فیلیمو پخش خواهد شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار