| کد مطلب: ۱۱۳۷۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد

مخاطبان «زخم کاری»: کاش سیما هم کشته می‌شد

فصل 3 سریال «زخم کاری» با عنوان «زخم کاری: انتقام» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، جمعه 23 شهریور به پایان رسید؛ سریالی که در فصل اول به خاطر کیفیت بالا توانسته بود توجه مخاطبان زیادی را جلب کند، در فصل دوم موفقیتی به دست نیاورد و حالا با فصل سوم توانست تا حدی به دوران اوج باز گردد. فصل سوم زخم کاری درحالی به پایان رسید که اعلام شد به زودی فصل چهارم آن هم منتشر خواهد شد.

 مخاطبان «زخم کاری»: کاش سیما هم کشته می‌شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، واکنش‌ها به فصل سوم «زخم کاری» متفاوت است اما اکثر مخاطبان معتقدند فصل سوم در مقایسه با فصل دوم، اثری موفق‌تر بوده است. در صفحه اینستاگرام فیلم نیوز، از مخاطبان خواسته‌ایم نظراتشان را درباره این فصل بنویسند و حالا نگاهی داریم به این نظرها.با پخش قسمت چهاردهم پرونده فصل سوم سریال «زخم کاری» ساخته محمد حسین مهدویان بسته شد.

مالک همچنان محبوب مخاطبان «زخم کاری» است.بخش مهمی از مخاطبان نوشته‌اند که فصل سوم در مقایسه با فصل قبل اثر قابل‌قبول‌تری بوده و در این باره نوشته‌اند: «فصل 3 حقیقتا عالی بود و کم‌کاری‌های فصل 2 را جبران کرد.»، «فصل3 با اینکه باگ زیاد داشت اما خوب بود. می‌شد فصل دو و سه را در هم ادغام کرد تا همه‌چیز جذاب‌تر شود.»، «فصل3 بد نبود. حداقل این بود که داستانش نسبت به فصل2 یک مقدار بهتر بود.»، «از فصل2 بهتر بود ولی در مجموع از فصل یک ضعیف‌تر بود. چه اصراری است باز هم ادامه داشته باشد؟»، «تنها نکته فصل سوم بازی جواد عزتی و رعنا آزادی‌ور بود اگرنه چیزی نداشت.»، «می‌توانست سریال خوبی باشد اما خیلی آب بسته بودن بهش.»

با پخش قسمت چهاردهم پرونده فصل سوم سریال «زخم کاری» ساخته محمد حسین مهدویان بسته شد.

برخی از مخاطبان خواهان حذف کاراکتر «سیما» با بازی الناز ملک بودند.برخی مخاطبان نسبت به بالا بودن حجم خشونت سریال اعتراض کرده و نوشته‌اند: «آنقدر که تو این سریال به‌راحتی آدم می‌کشتند توی ترمیناتور آدم کشته نشد.»، «به خاطر کشت‌وکشتار زیاد نتوانستم آن را تا آخر ببینم.» و … بعضی‌ها هم به شوخی نوشته‌اند: «از فصل 4 خود کارگردان به جای بازیگرها می‌آید توی سریال چون همه مرده‌اند و دیگر کسی نمانده.»،«ایکاش یکی هم پیدا می‌شد، سیما را می‌کشت»، «فصل چهارم خود مهدویان هم به قتل می‌رسد» و …

سکانس پایانی فصل سوم، به نظر خیلی‌ها بهترین سکانس کل این فصل بوده. برخی معتقدند: «فقط چک مالک به سمیرا بقیشو ول کن.»، «می‌شد کل این فصل را حذف کرد و فقط قسمت آخر را گذاشت.»، «روند فصل خوب نبود اما پایان جالبی داشت.»، «همین که سمیرا کتک خورد دلم خنک شد و پایانش خوب بود.»،با پخش قسمت چهاردهم پرونده فصل سوم سریال «زخم کاری» ساخته محمد حسین مهدویان بسته شد.

با قتل «طلوعی» توسط مالک ، پرونده این کاراکتر با پایان فصل سوم بسته شد.بسیاری از کاربران درباره بازیگران این سریال اظهارنظر کرده‌اند: «فقط بازی رعنا آزادی‌ور عالی بود.»، «از کل فصل سه، تنها اتفاق مهم بازی جواد عزتی و رعنا آزادی‌ور بود.»، «کاش اجازه می‌دادند طلوعی سیما را بکشد.» و …

«زخم کاری3» به کارگردانی محمدحسین مهدویان با بازی جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الناز ملک، کامبیز دیرباز، مهراوه شریفی‌نیا، الهه حصاری و … با نگاهی به تراژدی شاه لیر و ریچارد سوم اثر ویلیام شکسپیر ساخته شده بود. باید دید فصل چهارم سریال براساس کدامیک از نمایشنامه‌های شکسپیر پیش خواهد رفت.

 

منبع : فیلم نیوز

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار