| کد مطلب: ۱۱۳۷۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد

اکران کمدی جدید سروش صحت/ عکس

فیلم سینمایی «صبحانه با زارفه‌ها» ساخته سروش صحت که می‌توان آن را پرستاره‌ترین کمدی سال نامید با ثبت قرارداداکرانش به سرگروهی پردیس «چارسو» به زودی روانه پرده سینماها می‌شود.

اکران کمدی جدید سروش صحت/ عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، قرارداد اکران فیلم سینمایی «صبحانه با زرافه‌ها» به کارگردانی سروش صحت به سرگروهی پردیس «چارسو» ثبت شد تا این فیلم به زودی روی پرده سینماها برود.

«صبحانه با زرافه‌ها» بعد از فیلم تحسین شده «جهان با من برقص» دومین ساخته سینمایی سروش صحت است که آن را با یک فوج ستاره جلوی دوربین برده است.در فیلم صبحانه با زرافه‌ها ، بهرام رادان، پژمان جمشیدی، هوتن شکیبا، بیژن بنفشه خواه و هادی حجازی‌فر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلمنامه این فیلم کمدی را صحت با همراهی ایمان صفایی به نگارش درآورده است. «صبحانه با زرافه‌ها» به تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی تولید شده و پخش آن با موسسه سینمایی «شایسته فیلم» است.

«باغ کیانوش»به کارگردانی رضا کشاورز و «بازی را بکش» ساخته محمد ابراهیم عزیزی دیگر فیلم‌های هستند که قرارداد اکران آن‌ها ثبت شده است. فیلم اول به تهیه‌کنندگی محمد جواد موحد در گروه سینمایی «هویزه» و فیلم دوم به تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی به سرگروهی پردیس سینمایی «ملت» روی پرده می‌روند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار