| کد مطلب: ۱۱۳۶۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد

فصل پنجم «دورهمی» پخش می شود/ استعداد‌های طناز فضای مجازی به تلویزیون می‌آیند

مدیر شبکه نسیم درباره برنامه‌های آتی این شبکه گفت: افرادی با طنازی مناسب که در فضای مجازی نیز مخاطبانی دارند به برنامه‌های ما دعوت می‌شوند.

فصل پنجم «دورهمی» پخش می شود/ استعداد‌های طناز فضای مجازی به تلویزیون می‌آیند

به گزارش آرمان ملی آنلاین، نشست خبری مدیران شبکه نسیم امروز دوشنبه، 19 شهریور در دفتر شبکه نسیم برگزار شد.

محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم در این نشست ضمن اعلام خبر آغاز برنامه «نوآ» در حوزه خیاطی و مد برای بانوان و «بگو بخند»  با محوریت طنز از اول مهر گفت: برنامه «سرنخ» نیز با اجرای کامران تفتی روانه آنتن خواهد شد. 

خوشرو در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور  افراد معروف فضای مجازی در شبکه نسیم گفت: هدف ما این است که در برنامه هایی مثل «بگو بخند» و «خوش نمک» استعدادیابی کنیم و برخی از استعدادهای طناز نیز از سراسر کشور برای ما فیلم فرستاده‌اند و برخی دیگر که هم توانسته‌اند در فضای مجازی با یک طنز مناسب مخاطب پیدا کنند. ما همه را ارزیابی می‌کنیم و به آن‌ها میدان می‌دهیم تا بیش از پیش پیشرفت کنند و به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنند.

او در ادامه افزود: برنامه «خوش‌نمک» که یک رقابت خودمونی بین بانمک‌هاست و سلبریتی و رنگ و لعاب اضافه ندارد نیز اکنون در حال پخش است و استعدادهایی که در برنامه های ما کشف می شوند پس از پایان برنامه رها نمی شوند و حتما از آن ها در برنامه های دیگر استفاده خواهد شد.

مدیر شبکه نسیم با بیان اینکه فصل دوم «برمودا» با اجرای کامران نجف زاده در مرحله تولید قرار دارد گفت: فصل جدید «کودک شو» نیز تا اواخر پاییز روی آنتن است و از شب یلدا متفاوت خواهد شد.

خوشرو تاکید کرد: «هزار و یک» با محوریت شخصیت جناب خان در مرحله ساخت دکور قرار دارد؛ و برآورد ما این است که مورد استقبال قرار می‌گیرد و با هنرمندان مطرح کشور مذاکره صورت گرفته است و تا اواخر مهر به آنتن می‌رسد.

خوشرو در پاسخ به سوالی درباره کپی برداری برنامه‌های جدید از «خندوانه» و «دورهمی» گفت:  آن برنامه‌ها خودشان از جای دیگر الگو گرفته بودند و ما نمی‌خواهیم کپی کنیم چراکه هیچ مجموعه عاقلی سرمایه‌های خودش را از دست نمی‌دهد و ما آماده ادامه دادن برنامه‌های موفق هستیم. 

او درباره آمار منتشر شده در خصوص میزان مخاطبان برنامه «از سرگذشت» بیان کرد: نظرسنجی اعلام شده درباره «از سرگذشت» از مرکز تحقیقات نبوده است اما احتمالا در نظرسنجی‌های آینده جایگاه خوبی خواهد داشت. 

خوشرو درباره برنامه «دورهمی» هم خاطرنشان کرد: مشکل برنامه «دورهمی» آقای مدیری نیست. آقای مدیری برای کار‌های نمایشی قرارداد بسته است. مسأله یک گیر اداری با تهیه کننده است که اگر حل بشود فصل پنجم پخش می‌شود.

او در پایان از تولید برنامه «مسابقه بی‌سابقه» که شبیه «مسابقه هفته» مرحوم منوچهر نوذری است خبر داد و اعلام کرد این مسابقه قرار است  با اجرای فرزاد حسنی در قاب شبکه نسیم تماشایی شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار