| کد مطلب: ۱۱۳۴۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد

رضا پروانه با «کاراگاه کیانی» می‌آید/ زمان پخش

سریال جدید «بازنده» با بازی علیرضا کمالی در نقش «کاراگاه کیانی» بعد از پایان سریال «زخم کاری 3» منتشر می‌شود.

 رضا پروانه با «کاراگاه کیانی» می‌آید/ زمان پخش

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بعد از پایان انتشار سریال «زخم کاری3» در اواسط شهریور، سریال «بازنده» به کارگردانی امین حسین‌پور جایگزین آن خواهد شد؛ یک سریال پلیسی متفاوت با حضور یک کارآگاه ویژه با نام «سرگرد کیانی» با بازی علیرضا کمالی که می‌تواند اتفاق جدیدی را پلتفرم فیلیمو رقم بزند. «بازنده» اولین سریال کمالی بعد از  بازی موفقش در نقش «اقا رضا پروانه» در سریال «پوست شیر» محسوب می‌شود.

سریال «بازنده» به نویسندگی و کارگردانی امین حسین‌پور با بازی علیرضا کمالی، سارا بهرامی، صابر ابر، صدف اسپهبدی، پیمان قاسمخانی و … در 11 قسمت تولید شده است.

امین حسین‌پور سال گذشته سریال «درمانگر» را در شبکه نمایش خانگی منتشر کرد؛ سریالی معمایی با ساختاری جدید که در پنج قسمت 10 دقیقه‌ای منتشر شد و امضایی جدید از خودش برجا گذاشت.

او همان زمان گفته بود که هیچ‌کس برای تولید چنین اثری حمایتش نکرده و خودش به تنهایی منابع مالی آن را تامین کرده است. در سریال «درمانگر»، سارا بهرامی و بانیپال شومون بازی داشتند. ایده سریال، بازی‌ها، طراحی صحنه و … بسیاری از مخاطبان را شگفت‌زده کرد.

بعد از انتشار این سریال، حسین‌پور اعلام کرد قصد دارد سریال معمایی بلندی به نام «قبل از فردا» در دو فصل هشت قسمتی کارگردانی کند اما دیگر نامی از این سریال به میان نیامد تا اینکه سال گذشته خبر تولید سریال «بازنده» رسانه‌ای شد. هنوز نمی‌دانیم «بازنده» نام جدید همان «قبل از فردا» است یا سریال دیگری است.

سریال «بازنده» درباره کارآگاهی به نام کیانی است که درگیر پرونده‌ای پیچیده می‌شود و رازهای بزرگی از یک خانواده را برملا می‌کند. علیرضا کمالی ایفاگر نقش کارآگاه کیانی است. این بازیگر بعد از اینکه به واسطه بازی در نقش رضا پروانه در سریال «پوست شیر» به شهرت زیادی دست پیدا کرد، به عنوان دومین سریالش با تیم «بازنده» وارد همکاری شد.

سارا بهرامی در مینی‌سریال «درمانگر» امین حسین‌پور بازی داشت و حالا دومین تجربه همکاری را با این کارگردان از سر می‌گذراند.صابر ابر تجربه بازی در سریال‌های «قورباغه» و «مترجم» حالا در «بازنده» هم ایفاگر یکی از نقش‌های اصلی است. صدف اسپهبدی، بازیگری که با فیلم «علفزار» به شهرت رسید، در فیلم کمدی «هتل» هم نقش متفاوتی ایفا کرد و بسیار مورد توجه قرار گرفت. حالا در این سریال حضور پیدا کرده است.نکته قابل توجه، بازی پیمان قاسم‌خانی در این سریال است. قاسم‌خانی سال‌هاست به عنوان فیلمنامه‌نویس و کارگردان در سینما و شبکه خانگی فعالیت می‌کند. گهگاه تجربه بازی در فیلم‌های سینمایی را هم داشته. اما این اولین بار است که در یک سریال جلوی دوربین رفته است. قطعا حضورش باعث اتفاق‌های خوبی در این سریال خواهد شد.

«بازنده» به نویسندگی و کارگردانی امین حسین‌پور و تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور، با بازی علیرضا کمالی، سارا بهرامی، صابر ابر، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا، محمد علی‌محمدی، امیر غفارمنش، مهدی رکنی، علی مردانه، الهه اذکاری، ترنم کرمانیان، امیرحسین رضازاده، سپیده مولوی، ستاره قهرمانی و با حضور پیمان قاسمخانی، به‌زودی جمعه‌ها در پلتفرم فیلیمو منتشر خواهد شد.

 

منبع : فیلم نیوز

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار