| کد مطلب: ۱۱۳۴۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد

حامد بهداد مادر ناصرالدین شاه شد

حامد بهداد به عنوان صداپیشه شخصیت مهد علیا، مادر ناصرالدین شاه قاجار، در انیمیشن سینمایی «ژولیت و شاه» حضور دارد.

حامد بهداد مادر ناصرالدین شاه شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، حامد بهداد در انیمیشن سینمایی «ژولیت و شاه» به جای شخصیت مهد علیا، مادر ناصرالدین شاه قاجار صداپیشگی کرد. این انیمیشن سینمایی که توسط اشکان رهگذر نویسندگی و کارگردانی شده و آرمان رهگذر تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد، در ژانر کمدی-رمانتیک و موزیکال تولید شده و به وقایع تاریخی شکل‌گیری تئاتر غربی در ایران می‌پردازد.

بهداد علاوه بر صداپیشگی این شخصیت، ترانه مرتبط با مهد علیا را نیز اجرا کرده است. این دومین همکاری او با استودیو هورخش است؛ پیش از این، او در انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به جای شخصیت ضحاک صداپیشگی کرده بود.

در این انیمیشن، بهنام جلیلیان به عنوان آهنگ‌ساز و میثم یوسفی به عنوان ترانه‌سرا حضور دارند. همچنین بهزاد عمرانی، خواننده گروه بمرانی، و امید نعمتی، خواننده گروه پالت، از دیگر صداپیشگان این اثر هستند.

داستان «ژولیت و شاه» درباره جولی، بازیگر جوان و تازه‌کار تئاتر است که به دعوت ناصرالدین شاه برای بازی در نقش ژولیت به ایران می‌آید؛ اما نقشه شاه برای او چیزی فراتر از یک اجرای ساده است.امین قاضی به عنوان مدیر دوبلاژ و سام استودیو برای ضبط صدای صداپیشگان این پروژه همکاری دارند. نصرالله مدقالچی، دوبلور پیشکسوت، نقش میرزا حسین‌خان سپهسالار، صدراعظم دربار ناصرالدین شاه را صداپیشگی کرده است.این انیمیشن سینمایی برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی فانتازیا ۲۰۲۱ و سپس در جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی ۲۰۲۲ به مخاطبان معرفی شد. همچنین «ژولیت و شاه» در بخش انتقال تجربه (Work in Progress) جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی ۲۰۲۳ حضور داشته است.

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار