| کد مطلب: ۱۱۳۳۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد

افشای دلیل غیبت مرجانه گلچین در «جوکر»

مرجانه گلچین با بیش از یک دهه سابقه حضور در سریال‌های کمدی تلویزیون و شبکه خانگی را باید یکی از غایبان «جوکر» بانوان لقب داد. گلچین دلیل این غیبت را ترس خودش از فضای حاکم بر این رئالیتی‌شو عنوان کرده است.

افشای دلیل غیبت مرجانه گلچین در «جوکر»

به گزارش آرمان ملی آنلاین، احسان علیخانی به قول خود مبنی بر حضور بانوان در فصل جدید «جوکر» جامه عمل پوشاند و با حضور هشت کمدین زن این فصل را تولید کرد. قسمت اول از جوکر بانوان چهارشنبه هفته گذشته منتشر شد. پیش بینی می‌شد که مرجانه گلچین با بیش از یک دهه سابقه حضور در سریال‌های کمدی تلویزیونی و خانگی یکی از حاضران در این فصل باشد. اما این اتفاق نیفتاد.

گلچین در گفت وگویی که به تازگی انجام داده عنوان کرده که جز مدعوین بوده اما این دعوت را نپذیرفته است. او درباره دلایلی که منجر به این تصمیم شده گفته است : «من جزء اولین نفراتی بودم که به این برنامه دعوت شدم اما نمی‌دانم به دلیل سن‌و‌سال یا گذشت زمان، کمی نسبت به واردشدن در چنین فضاهایی دست‌به‌عصا شدم. یعنی از اینکه مخاطب مرا بی واسطه و خارج از فضای بازیگری ببیند گریزان شده‌ام. آدم‌هایی مثل من که بیش از ۴۰ سال در این حرفه هستند، طبیعی است که کمی از فضای رئالیتی‌شوهایی از جنس جوکر بترسند چون همانطوریکه که گفتم بازیگر باید با خود واقعی‌اش با مخاطب روبه رو شود.»رئابتی شو «جوکر» ویژه بانوان با اجرا و کارگردانی احسان علیخانی چهارشنبه‌ها به شکل اختصاصی از پلتفرم «فیلیمو» پخش می‌شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار