| کد مطلب: ۱۱۳۱۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد

آزاده صمدی و پریناز ایزدیار با «صدام» می آیند!

پریناز ایزدیار، رضا عطاران، عباس جمشیدی‌فر و آزادی صمدی بازیگران فیلم کمدی «صدام» شدند.

آزاده صمدی و پریناز ایزدیار با «صدام» می آیند!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، فیلم سینمایی «صدام» به نویسندگی و کارگردانی پدرام پورامیری و تهیه‌کنندگی مجتبی رشوند که ۹ خرداد ماه پروانه ساختش صادر شد این روز‌ها در حال فیلمبرداری است.

براساس این گزارش، رضا عطاران در فیلم «صدام»، نقش مردی را بازی خواهد کرد که به دلیل شباهت به صدام از او می‌خواهند تا نقش بدل او را ایفا کند.

مجتبی رشوند تهیه‌کننده این اثر که این روز‌ها فیلم سینمایی «یادگار جنوب» را به کارگردانی پدرام پورامیری روی پرده سینما دارد در خصوص همکاری مجدد با این کارگردان به خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا گفت: این فیلم دومین همکاری من با پدرام پورامینی است که در ژانر کمدی ساخته می‌شود. پریناز ایزدیار، رضا عطاران، عباس جمشیدی‌فر و آزادی صمدی در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی درباره ساخت این اثر برای ارسال به چهل و سومین دوره جشنواره فجر عنوان کرد: این روز‌ها در حال فیلمبرداری هستیم. اگر فیلم ما برای فضای فجر مناسب باشد و تا آن زمان آماده پخش شود حتما آن را برای جشنواره فجر می‌فرستیم.

پورامیری در پایان درخصوص تصویری که از «رضا عطاران» با گریمی متفاوت و شبیه به «صدام» منتشر شد؛ بیان کرد: آن خبر کمی برایمان دردسرساز شد، چون آن گریم براساس حدسیات دیگران و با استفاده از هوش مصنوعی درست شده بود.

منبع : برنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار